Kost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.906 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. marts 2008

Helman

Hejsa i andre med november 07 bebser!

Hvor meget overgangskost er i startet op på??

Her er vi den 8. marts startet op på rismelsvælling en gang dagligt(til aften). Ellers er det modermælk for resten af måltiderne! Men hold da op hvor min dreng han gylper mere end før han fik vællingen!

VH Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Charlotte Ditte Fuglsang Larsen

Hey med jer fra mig også ;)

Tja, jeg har ikke så meget at sige om kosten andet end, at jeg ammer stadig fuldt ud og regner først med at begynde at give noget andet mad, når Linette bliver 4½ mdr gammel, og så vil jeg stadig pumpe mælk ud ved siden af hun ka få i flaske, så hun kan vænne sig til flasken inden hun forhåbenligt skal i dagpleje til Juni...

Til jer der giver MME er det en god idé at give andet når i kan mærke på jeres babyer at de ikke bliver mætte af det længere...men jeg har hørt fra en sundheds plejerske at der findes noget MME som kan gives fra de er 4 mdr gammel og som skulle mætte mere og som ikke er så hårde ved deres maver, mener det hedder GUL ALLOMIN...

Hvis jeres baby gylper er det som regel fordi de får for meget ned i maven og overskuddet kommer så op igen :O)

Kram CD

Anmeld

18. april 2008

Mette Jensen

Jeg er ikke begyndt på noget endnu.. min datter er 5 mdr i morgen, hun får MME om dagen og vælling inde hun skal i seng, men inde for den sidste mdr sys jeg også hun er begyndt at gylpe lidt, og har ALDRIG gjort det før, så ved ikke om det er noget de lige pludselig bar sån kan begynde med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.