Erfaring med Ticket to heaven overtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.704 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. august 2012

morpåthurø

Hejsa

Jeg er i gang med at gøre indkøb til mine 3 raske og energiske drenge til vinter.

Jeg har besluttet at min store dreng på 5 år skal have en flyverdragt fra Ticket 2 heaven. De skulle være en god kvalitet ik?

Og desuden må jeg lige høre om jeres erfaring i forhold til deres størrelser? Er de små / smalle i str. el hvordan er det med det?

Håber der er nogen som kan hjælpe mig

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

ledermus

jeg har kun hørt godt om ticket to heaven og overvejer selv at købe flyverdragt til min dreng derfra

Har hørt det er stort i størrelsen

Anmeld

15. august 2012

Muffinmus

ticket er helt fine...de har dumpet en del tests ang deres vandtæthed, men man skulle da synes da burde have rettet fejen efterhånden:-)

Jeg har i hvert fald har en utæt flyverdragt derfra. 

Men deres jakker har jeg indtil nu ikke haft problemer med og vi har da haft regntøj og regnjakker og  vinterjakke, softshell og overgangsjakker:-)

Synes dog de er store i str, min datter bruger str 92 i deres ov ertøj, men 98 i alt andet.

Anmeld

15. august 2012

Heidi B

Sidste år dumpede deres flyverdragter i vandtætheds testen...

Jeg køber REIMA... 

Anmeld

15. august 2012

Klumpe-dumpe

Har ALTID kun været tilfreds med T2H og min datter har altid været tør i den. De er store str!!!

Anmeld

15. august 2012

raca

jeg ville købe didrekson i stedet.. syntes ikke de THT jeg har set er særlig gode.

Anmeld

15. august 2012

Koen.

Her hjemme elsker vi ticket og hun er aldrig blevet våd lærke bruger 92 men 86 i deres flyverdragter

Anmeld

17. august 2012

morpåthurø

Tak for alle jeres indlæg. Det er jo svært at finde ud af hvad jeg skal tro

men den flyverdragt jeg havde kig er fra deres kollektion sidste år og da det var sidste år de dumpede vil jeg ikke tage chancen

Valget er i stedet faldet på en Hummel dragt, som jeg så håber vi bliver tilfredse med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.