Kan jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne starte på en ny skole, og jeg ringede derind i mandags, og fik afvide at de havde et hold der startede op på fredag, men at jeg skulle sende ansøgning og adgangskrævende papirer afsted, men jeg har ingen printer, og der er åbenbart ingen der kan hjælpe mig med at printe ud, så det er jo ldit svært..

Men jeg tænkte på om jeg kan prøve at ringe derud igen, og så høre dem efter om jeg kan møde personligt op med papirerne istedet for at sende, jeg har jo ingen chance for at de kan nå at få papirerne OG give svar inden fredag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg vil gerne starte på en ny skole, og jeg ringede derind i mandags, og fik afvide at de havde et hold der startede op på fredag, men at jeg skulle sende ansøgning og adgangskrævende papirer afsted, men jeg har ingen printer, og der er åbenbart ingen der kan hjælpe mig med at printe ud, så det er jo ldit svært..

Men jeg tænkte på om jeg kan prøve at ringe derud igen, og så høre dem efter om jeg kan møde personligt op med papirerne istedet for at sende, jeg har jo ingen chance for at de kan nå at få papirerne OG give svar inden fredag..

jeg vil lige sige at du til enhver tid skal printe ud på bibliotekerne, det koster bare nogle små penge..

held og lykke

Anmeld

15. august 2012

LilleChelle

Du må putte dokumenterne på en USB, og på biblioteket og have dem printet ud.

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg vil lige sige at du til enhver tid skal printe ud på bibliotekerne, det koster bare nogle små penge..

held og lykke

det vidste jeg slet ikke jeg kunne..

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Du må putte dokumenterne på en USB, og på biblioteket og have dem printet ud.

Det vidste jeg ikke man kunne, men det vil jeg da gøre så..

Anmeld

15. august 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

Det vidste jeg ikke man kunne, men det vil jeg da gøre så..

Man lærer noget nyt hver dag  

Anmeld

15. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

det vidste jeg slet ikke jeg kunne..

det er ikke alle der ved det, men tænkte jeg ville fortælle dig det  

Anmeld

15. august 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Har du slet ikke noget familie eller venner som har en printer du kan låne? 

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

Solstrålebørn skriver:

Har du slet ikke noget familie eller venner som har en printer du kan låne? 

ikke som jeg lige kommer i kontakt med..

og da jeg har meget få veninder, og ingen af dem har svaret mig endnu, så må jeg jo finde andre alternativer, har virkelig prøvet at finde ud af noget..

Anmeld

15. august 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

ikke som jeg lige kommer i kontakt med..

og da jeg har meget få veninder, og ingen af dem har svaret mig endnu, så må jeg jo finde andre alternativer, har virkelig prøvet at finde ud af noget..

Håber du finder en løsning på det... ellers er der jo bibloteket... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.