Ør i hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Anonym trådstarter

Hej.

Bliver i også småsvimle og øre i hovedet når i er forkølede? Jeg er nemlig ør i hovedet, og det er ret ubehageligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Mira0911

Nope, har ikke prøvet det endnu...

Anmeld

14. maj 2009

Lusi

Ja det gør jeg..
Har været syg i 2 uger nu med forkølelse og hoster helt vildt og har det ligesom jeg har en osteklokke over hoved
Jeg er også småsvimmel og skal have ting afvide 10 gange på arbejdet, før jeg fatter det..
Så ja er virkelig ør i hoved

Anmeld

14. maj 2009

LauraLW

jo, det mener jeg nu nok jeg gør... ved ikke om jeg ville kalde det ør, men det er måske en meget rigtig beskrivelse. Når jeg har snot i hele hovedet og i alle huler, så kan man godt have det ret ubehageligt.... alt går ligesom lidt langsommere, og man føler man konstant er bagud. Det er svært at koncentrere sig, fokusere etc. Plejer at bruge LIDT næsespray når det er rigtigt tilstoppet, det hjælper lidt... og så har jeg som regel et vicks bolche eller lign i munden, det tryk-udligner,  og hjælper ret meget.

god bedring til dig.

Anmeld

14. maj 2009

Jordbærpigen

Ja det gør jeg. Og kan nemt blive svimmel, hvis jeg får hovedet ned af, når jeg er forkølet.

Anmeld

14. maj 2009

Guldet

Kan jeg kun sige ja til.. ! bliver også ør og svimmel når jeg rejser mig op, er forkølet og har vildt ondt i halsen.. Kender i det, når man har så ondt når man synker?? av av! god bedring!

Anmeld

14. maj 2009

fam.4xc

Anonym skriver:

Hej.

Bliver i også småsvimle og øre i hovedet når i er forkølede? Jeg er nemlig ør i hovedet, og det er ret ubehageligt.

Næse spray er miraklet!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.