dp plads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2012

rogerrasch

hej har fået tilbud dagpleje plads af kommunen og har et møde med dagplejeren idag, sagen er at jeg har fået at vide at hun er 65 år gammel hvor jeg tænker om det er smart at min søn skal gå der, af hensyn til at han måske pludselig skal skifte til en anden dagplejer fordi hun evt. skal pensioneres.. hmm hvad tænker i hvis det var jer der stod i den situation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

B&J

jeg tænker sådan her.. hvis hun har valgt at få et barn ind jamen så går hun jo nok ikke på pention...

men mod hende da og spør hende  måske er hun verdens dejlige dp

vores er også rimelig gammel tror hun er 64år også men hun tager børn ind fordi det er det hun vil og hun elsker sit job.... og hun sagde også selv til os hun tager ikke børn ind hvis hun vælger at stoppe

Anmeld

15. august 2012

Moar2011

rogerrasch skriver:

hej har fået tilbud dagpleje plads af kommunen og har et møde med dagplejeren idag, sagen er at jeg har fået at vide at hun er 65 år gammel hvor jeg tænker om det er smart at min søn skal gå der, af hensyn til at han måske pludselig skal skifte til en anden dagplejer fordi hun evt. skal pensioneres.. hmm hvad tænker i hvis det var jer der stod i den situation??

jeg ville snakke med hende om det spørgsmål - kun hendekan svare på det. hun kan jo godt være en mega sød og frisk "reseve bedste" ..
synes du skal høre hende ad, hvad hendes planer er, da du ville være træt af at skulle flytte ham

Anmeld

15. august 2012

rogerrasch

Storms-Mor skriver:

jeg ville snakke med hende om det spørgsmål - kun hendekan svare på det. hun kan jo godt være en mega sød og frisk "reseve bedste" ..
synes du skal høre hende ad, hvad hendes planer er, da du ville være træt af at skulle flytte ham

det vil jeg prøve, er ikke interesseret i at skulle flytte ham, i tilfælde af han måske bliver rigtig glad for hende og han så pludselig skal lære en ny at kende 

Anmeld

15. august 2012

Moar2011

rogerrasch skriver:

det vil jeg prøve, er ikke interesseret i at skulle flytte ham, i tilfælde af han måske bliver rigtig glad for hende og han så pludselig skal lære en ny at kende 

neej det er der ingen mødre der er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.