kan baby sidde fast ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Princesspigen

jeg er idag 31+5..

baby har i snart 2 uger ligger i precis samme stilling, hvilke den ikke plejer..

den lille vandret over maven, så jeg har hovet boret ind i den ene side og numsen i den anden side og fødderne ned ad mod underlivet..

den laver nogle forsøg på at vende sig men uden held (føles ihværtifal sådan)

den sparker men de sidste dage har det ikke været lige så meget som det plejer men der er da liv

men kan min baby sidde fast så den ikke kan venne sig ? ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

4kløver

Det er jeg ikke helt sikker på. Min sad ned og han kunne ikke vendes havde for lidt vand og han fik stress så jeg fik ks. Men synes du skal snakke med din jm om det. Jeg gjorde ikke så i uge 35 opdaget de det. Jeg havde et par uger før ondt og slog det bare hen. Som jeg har fortrudt at jeg ikke sagde noget til jm.

Anmeld

15. august 2012

Maja88

altså her sad hun på samme måde siden december og jeg havde termin i marts.. så ja baby kan vel godt sidde fast

Anmeld

15. august 2012

Princesspigen

4kløver skriver:

Det er jeg ikke helt sikker på. Min sad ned og han kunne ikke vendes havde for lidt vand og han fik stress så jeg fik ks. Men synes du skal snakke med din jm om det. Jeg gjorde ikke så i uge 35 opdaget de det. Jeg havde et par uger før ondt og slog det bare hen. Som jeg har fortrudt at jeg ikke sagde noget til jm.

puha, bliver næsten bekymret nu

Anmeld

15. august 2012

Princesspigen

Princesspigen skriver:

jeg er idag 31+5..

baby har i snart 2 uger ligger i precis samme stilling, hvilke den ikke plejer..

den lille vandret over maven, så jeg har hovet boret ind i den ene side og numsen i den anden side og fødderne ned ad mod underlivet..

den laver nogle forsøg på at vende sig men uden held (føles ihværtifal sådan)

den sparker men de sidste dage har det ikke været lige så meget som det plejer men der er da liv

men kan min baby sidde fast så den ikke kan venne sig ? ?  

jeg har lige snakket med afsnit for gravide..

jeg skal drikke et glas isvand og hvis så inden for en time at baby ikke vågner meget op og muligvis vender sig vil de køre en hjerte kurve på mig (eller hvad det hedder )

Anmeld

15. august 2012

Ønskebarnet12

Siden jeg var i uge 25 havde babyen sat sig med hovedet nedaf, og var forbi jordmoderen som sagde den var med hovedet nedaf, så forhåbentlig bliver han der og rykker sig ikke

Bamsebjørnens mor 31+2

Anmeld

15. august 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Siden jeg var i uge 25 havde babyen sat sig med hovedet nedaf, og var forbi jordmoderen som sagde den var med hovedet nedaf, så forhåbentlig bliver han der og rykker sig ikke

Bamsebjørnens mor 31+2

min lå med hoved ned ad i 2 ugers tid næsten, men valgte så at vende sig så den ligger vandret i maven (det troede jm jeg snakkede med på roskilde før ikke rigtigt på)  

men når jeg har drukket isvand og ventet en time skal den gerne blive meget livlig og gør den ikke det skal jeg ind en tur

Anmeld

15. august 2012

Ønskebarnet12

Princesspigen skriver:

min lå med hoved ned ad i 2 ugers tid næsten, men valgte så at vende sig så den ligger vandret i maven (det troede jm jeg snakkede med på roskilde før ikke rigtigt på)  

men når jeg har drukket isvand og ventet en time skal den gerne blive meget livlig og gør den ikke det skal jeg ind en tur

Du skal også huske på at babyen sover meget mere nu, og pladsen i maven bliver mere træng med tiden, jeg mærker babyen hverdag men modtage ikke hverdage lige så meget liv, altså kraftige spark eller puff, de kommer engang imellem, nogle dage mere end andre

Anmeld

15. august 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Du skal også huske på at babyen sover meget mere nu, og pladsen i maven bliver mere træng med tiden, jeg mærker babyen hverdag men modtage ikke hverdage lige så meget liv, altså kraftige spark eller puff, de kommer engang imellem, nogle dage mere end andre

det jeg kunne høre jm bad sig fast i, er at baby over meget få dage er gået fra rigtig rigtig meget bevægelse over hele dagen og natten til kun meget lidt bevægelse et par gange om dagen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.