Min meget dygtige hundehvalp :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

244 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Jupiter

Så havde Bianca og jeg vores første hvalpe-træningsdag i går, og nøj hvor var hun dygtig

Jeg havde forventet at hun både ville stikke af og gø, og overhovedet ikke høre efter. Hun er ½ år, og en blanding af en masse racer som har deres helt egen vilje 

Hun kom tilbage til mig ALLE FIRE gange under indkald-øvelsen, og hun var meget fokuseret når vi øvede sit, dæk, lineføring osv. Der var i hvert fald mange hvalpe som var sværere at styre end min lille prut

Når nu man ikke har et barn at være stolt af (endnu), så er det godt jeg kan være stolt af vores hunde-baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

B&J

ej hvor er det fantastisk, det var noget den lille hund kunne bruge at prøve en masse spænde

kan godt forstå du bare er såå stolt af din lille hundehvalp

Anmeld

15. august 2012

Jupiter

B&J skriver:

ej hvor er det fantastisk, det var noget den lille hund kunne bruge at prøve en masse spænde

kan godt forstå du bare er såå stolt af din lille hundehvalp

Hun havde nemlig bare brug for udfordringer og nye oplevelser. Herhjemme er hun strid og bestemmer helt selv, så det prøver vi at rette lidt op på -og indtil videre går det bare lige efter bogen

Anmeld

15. august 2012

B&J

Jupiter skriver:

Hun havde nemlig bare brug for udfordringer og nye oplevelser. Herhjemme er hun strid og bestemmer helt selv, så det prøver vi at rette lidt op på -og indtil videre går det bare lige efter bogen

jamen fantastisk og dejligt også at møde andre hunde.....

og lære nu regler.. det er dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.