Anbefal regntøj 9 mdr gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

isabellasmor

JulieWH skriver:

Isabel starter i dagpleje den 3/9 og i den forbindelse skal jeg have købt noget regntøj til hende.
Det må ikke koste en formue da hun hurtigt vokser ud af det.
Hvad kan I anbefale?

Vi har et sæt fra tøj&sko til Isabella . Super lækkert. Vi gav 150 kr for det . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Zafir

Altså Frigg fik sådan en ting, som er ligesom en flyverdragt, i regntøjsstof. Den er tynd, så man kan give hende mere tøj på indenunder.

Den er SUUUUPER smart Men jeg aner ikke hvor man køber den, fordi jeg fik den i en sæk med brugt tøj.

Men sådan en ville jeg klart anbefale til andre

Anmeld

15. august 2012

Mamalou

Jeg ville gå efter et sæt med fødder i. Det synes jeg er smartest, når de små ikke går endnu. Jeg tænkte ikke selv så langt, da jeg købte til min søn, men vores fantastiske dagplejer havde et par bukser med fødder hun brugte til Villads. Bukserne skal være med seler, så de ikke falder ned - hvis du spørger mig altså

Vh. Louise

Anmeld

15. august 2012

Pigent

JulieWH skriver:

Isabel starter i dagpleje den 3/9 og i den forbindelse skal jeg have købt noget regntøj til hende.
Hvad kan I anbefale?

Jeg vil anbefale at du køber en regndragt til hende når hun ikke er ældre. Den er ikke helt billig

Ellers vil jeg anbefale regntøj fra Mikk-Line eller Bilka. 

Anmeld

15. august 2012

Laulund87

Tøj og Sko

Anmeld

15. august 2012

anynom

Tak for svar til jer alle!

Anmeld

17. august 2012

Pigent

JulieWH skriver:

Hvad kan I anbefale?

Her kan du købe en regndragt 

https://webshop.coop.dk/vare/friends-baby-regndragt-str-62-86%2c-sort-pink/dd6ca2a5-b56b-42df-9482-b2f2ead277af?kategorier=toej-og-tilbehoer%2Fboernetoej%2Fovertoej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.