Vigtigt / hjælp - voltaren gel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. august 2012

M&N

Jeg er 12 uger henne

Har ondt i begge mine lægge og vi smøre dem ind i voltaren gel da sviger som arb på apotek sagde sidst man måtte som gravid.

Blev i tvivl her 5 min efter hvor der står enten at man ikke må eller man bare ikke skal tage det fra 7-9 mdr.

Vi tog en klud og vaskede det af 5 min efter. Nu er jeg vildt nervøs. Nogle af jer der har erfaring eller vil hjælpe? Skal til læge imorgen så også der, men nu kan jeg ikke sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

jydeinden

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg er 12 uger henne

Har ondt i begge mine lægge og vi smøre dem ind i voltaren gel da sviger som arb på apotek sagde sidst man måtte som gravid.

Blev i tvivl her 5 min efter hvor der står enten at man ikke må eller man bare ikke skal tage det fra 7-9 mdr.

Vi tog en klud og vaskede det af 5 min efter. Nu er jeg vildt nervøs. Nogle af jer der har erfaring eller vil hjælpe? Skal til læge imorgen så også der, men nu kan jeg ikke sove

altså nu er jeg godt nok ikke gravid, men jeg har brugt det pågældende produkt, og på mig havde det nærmest ingen effekt, og da det er en gang du har brugt det vil jeg absolut IKKE mene du har nogen grund til bekymring

Anmeld

15. august 2012

M&N

jydeinden skriver:

altså nu er jeg godt nok ikke gravid, men jeg har brugt det pågældende produkt, og på mig havde det nærmest ingen effekt, og da det er en gang du har brugt det vil jeg absolut IKKE mene du har nogen grund til bekymring

Tusind tak fordi du svarede

Her har det heller ikke haft nogen effekt. Men spørger lægen til råds imorgen, for en sikkerheds skyld!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.