dating er virkelig forvirrende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Anonym trådstarter

var på date idag første gang jeg nogensinde har været på date. ham jeg var på date med og jeg lavede en aftale inden at hvis det ikke var noget skulle vi sige det, så vi ikke spildte hinandens tid. der blev intet sagt og han spurgte også om vi skulle finde ud af noget i weekenden. vi var sammen i tre timer da vi begge havde planer efter. men jeg har ikke hørt fra ham siden jeg sagde farvel til ham. så nu jeg total forvirrede over om han ville ses igen eller ej..

vi kyssede ikke og holdte heller ikke i hånden ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

var på date idag første gang jeg nogensinde har været på date. ham jeg var på date med og jeg lavede en aftale inden at hvis det ikke var noget skulle vi sige det, så vi ikke spildte hinandens tid. der blev intet sagt og han spurgte også om vi skulle finde ud af noget i weekenden. vi var sammen i tre timer da vi begge havde planer efter. men jeg har ikke hørt fra ham siden jeg sagde farvel til ham. så nu jeg total forvirrede over om han ville ses igen eller ej..

Tja, sådan er dating livet
Man behøver heller ikk hære fra ham 1 time efter man har sagt farvel - og for Guds skyld, la' vær' med at skriv til ham i dag - vent til i morgen aften eller torsdag, og skriv noget a la 'tak for sidst! Det var virkeligt hyggeligt håber også du hyggede dig!' - så er bolden på hans side ..

Hvis du bombarderer ham med sms'er i dag, kan det virke for desperat, og det kommer der ikke noget godt ud af nogen gange er det bedre at være 'hard to get'

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Tja, sådan er dating livet
Man behøver heller ikk hære fra ham 1 time efter man har sagt farvel - og for Guds skyld, la' vær' med at skriv til ham i dag - vent til i morgen aften eller torsdag, og skriv noget a la 'tak for sidst! Det var virkeligt hyggeligt håber også du hyggede dig!' - så er bolden på hans side ..

Hvis du bombarderer ham med sms'er i dag, kan det virke for desperat, og det kommer der ikke noget godt ud af nogen gange er det bedre at være 'hard to get'

Har heller ikke skrevet til ham overhovedet.. og forventet heller ikke han skrev en time efter.. Men det bare mere det hvis han ville finde ud af noget i weekenden ville jeg nemlig godt til og vide det for hvis ikke alligevel så jeg kunne lave andre planer hader når jeg ikke har kontrollen 

Anmeld

15. august 2012

Ccamilla

Anonym skriver:

Har heller ikke skrevet til ham overhovedet.. og forventet heller ikke han skrev en time efter.. Men det bare mere det hvis han ville finde ud af noget i weekenden ville jeg nemlig godt til og vide det for hvis ikke alligevel så jeg kunne lave andre planer hader når jeg ikke har kontrollen 

Haha, kan godt huske følelsen
Men, lad vær' med at planlægge din weekend efter ham - du kan have halve aftaler
Han skriver nok i morgen eller torsdag

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Haha, kan godt huske følelsen
Men, lad vær' med at planlægge din weekend efter ham - du kan have halve aftaler
Han skriver nok i morgen eller torsdag

Ja det jo det. Men da vi begge er travle mennekser og vil jo gerne lærer ham og kende osv. 

Men tror bare jeg laver nogle halve aftaler selvom mine venner tit tager det som om jeg har sagt ja

Anmeld

15. august 2012

Ccamilla

Anonym skriver:

Ja det jo det. Men da vi begge er travle mennekser og vil jo gerne lærer ham og kende osv. 

Men tror bare jeg laver nogle halve aftaler selvom mine venner tit tager det som om jeg har sagt ja

Åh, ja så et det jo ikke så nemt
Men gør det, du skal ikke sidde alene, hvis han ikke har tid alligevel

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Åh, ja så et det jo ikke så nemt
Men gør det, du skal ikke sidde alene, hvis han ikke har tid alligevel

Han havde ventet på jeg skrev. Og vi skal ses igen 

Anmeld

15. august 2012

Ccamilla

Anonym skriver:

Haha, puha - godt i fandt ud af det
Dejligt for dig, at i skal ses igen

Anmeld

15. august 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg synes da ikke det gør noget hvis du skriver en "tak for en hyggelig date"-besked til ham. Det behøver vel ikke altid at være manden der skal skrive først? Og du behøver jo ikke at skrive andet end dét, og så se hvad han svarer. Hvis han svarer afvisende eller slet ikke, så ville jeg nok ikke have de store forventninger 

Anmeld

15. august 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Hov, ser først din update nu (så kan jeg lære at læse det hele) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.