hvor meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.484 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Ditte-3

ja hvor meget tøj har jeres bebser på her i varmen? både dag og nat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Endten en natdragt, body og bukser, i barnevognen, bare en body! Alberte er nu 6 uger! Vh stine

Anmeld

15. august 2012

Blirnokaldrigfru

her en kortærmet body, hun ligger jo med dyne eller tæppe det meste af tiden .. og strømper

Anmeld

16. august 2012

projekt-ønskebarn

Her også bare en kortærmet body om dagen med strømper. Natdragt om natten da vi sover i et koldt soveværelse  

Anmeld

16. august 2012

Ditte-3

oki det dejlig at høre for har vert meget i tvivl om jeg bare kunne la ham lige i en bodi når han var så lille s

Anmeld

16. august 2012

projekt-ønskebarn

Ditte-3 skriver:

oki det dejlig at høre for har vert meget i tvivl om jeg bare kunne la ham lige i en bodi når han var så lille s

Jeg synes også det er vildt svært for de må jo ikke fryse men heller ikke blive for varme. Jeg spurgte sundhedsplejersken som sagde at en kortærmet body i disse varme dage var rigeligt. Mærk evt i nakken så kam du vurdere om de er for varme

Anmeld

16. august 2012

Ditte-3

projekt-ønskebarn skriver:

Jeg synes også det er vildt svært for de må jo ikke fryse men heller ikke blive for varme. Jeg spurgte sundhedsplejersken som sagde at en kortærmet body i disse varme dage var rigeligt. Mærk evt i nakken så kam du vurdere om de er for varme

ham den bette her har bare svet helt vild de her dage og når jeg bare gav ham en bodi på fik jeg lidt dorlig for tink vis han nu blev syg men igen de kan jo heller ik lig der og svede så det havler af dem er glad for at høre jeg ik er ene om at give så lidt tøj på i varmen s 

Anmeld

16. august 2012

projekt-ønskebarn

Ditte-3 skriver:

ham den bette her har bare svet helt vild de her dage og når jeg bare gav ham en bodi på fik jeg lidt dorlig for tink vis han nu blev syg men igen de kan jo heller ik lig der og svede så det havler af dem er glad for at høre jeg ik er ene om at give så lidt tøj på i varmen s 

Det er en mega svær balance for de må ikke fryse men heller ikke svede men jeg gør hvad min sundhedsplejerske siger (hun må vide det) og ellers mærker jeg i nakken og lillepigens temperatur her er fin med en kortærmet body og strømper og så bruger vi forresten sommerdyne om dagen og dundyne om natten i vores kolde soveværelse

Anmeld

17. august 2012

Ditte-3

projekt-ønskebarn skriver:

Det er en mega svær balance for de må ikke fryse men heller ikke svede men jeg gør hvad min sundhedsplejerske siger (hun må vide det) og ellers mærker jeg i nakken og lillepigens temperatur her er fin med en kortærmet body og strømper og så bruger vi forresten sommerdyne om dagen og dundyne om natten i vores kolde soveværelse

oki jeg har brugt vinterdynen ind til nu for syntes sommerdynen var meget tynd i det  men kan da være jeg lige skal få det bytted ud tror jeg er lidt for pyllerd kan da slet ik huske jeg var så pyllert ved de andre børn men det også nogle år siden de var så små

Anmeld

17. august 2012

projekt-ønskebarn

Ditte-3 skriver:

oki jeg har brugt vinterdynen ind til nu for syntes sommerdynen var meget tynd i det  men kan da være jeg lige skal få det bytted ud tror jeg er lidt for pyllerd kan da slet ik huske jeg var så pyllert ved de andre børn men det også nogle år siden de var så små

Det gjorde jeg også men sÅ var det at min mor sagde til mig: hvis du bruger vinter dynen nu hvor det er over 20 grader hvad pokker skal hun så sove i til vinter hvor det er minus grader og det er jo rigtigt og hun holder fint varmen i sommerdynen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.