Hjælp: Hvornår kan man begynde bruge babyjogger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.765 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. august 2012

bvn

Hjælp, da jeg har en søn på 3mdr og skal ud og løbe men kan ikke bare smut uden ham. så derfor tænker jeg på købe babyjogger men vil bare vide hvornår i brugt den for først gange...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Mamalou

bvn skriver:

Hjælp, da jeg har en søn på 3mdr og skal ud og løbe men kan ikke bare smut uden ham. så derfor tænker jeg på købe babyjogger men vil bare vide hvornår i brugt den for først gange...

Jeg har først brugt den efter Villads kunne sidde selv og var klar til klapvogn. Den jeg har kan ikke ligges ned i ryglænet, og det tænker jeg den skal hvis du skal have en lille bebs med. Rent praktisk har jeg nok også lidt svært ved at forestille mig, hvordan man skal bære sig ad - skal liften med eller? Måske det bare er min kreativitet der slipper op der?

Har du ikke mulighed for at smutte afsted, når far er hjemme? 

Vh. Louise

Anmeld

15. august 2012

Giraffen

bvn skriver:

jeg vil  også anbefale at vente... evt kan man løbe med barnevognen på asfalt

Anmeld

15. august 2012

ano14316

Du kan jo bruge den med lift i.. Jeg har en -baby jogger City Elite, og der kan man i hverfald få lift  til ved jeg.. 

Vi bruger den bare som klapvogn

indtil videre

her er liften  http://www.barnevognshuset.dk/product/baby-jogger-barnevognskasse-sort-795/

ryggen kan ligges helt ned i city elite...

Anmeld

15. august 2012

Nadia Maya

ano14316 skriver:

Du kan jo bruge den med lift i.. Jeg har en -baby jogger City Elite, og der kan man i hverfald få lift  til ved jeg.. 

Vi bruger den bare som klapvogn

indtil videre

her er liften  http://www.barnevognshuset.dk/product/baby-jogger-barnevognskasse-sort-795/

ryggen kan ligges helt ned i city elite...

Ville bare lige sige at, klapvognen City Elite - IKKE er en løbevogn. Den er lavet som klapvogn. Årsagen er, at det forreste hjul ikke kan drejes udad. Det skal hjulet på en løbevogn. Ellers kan vognen nemmere tilte over småsten..

Bare lige så du ikke løber med den

Håber det var forståeligt!
Go' dag

Anmeld

15. august 2012

ano14316

Nadia Maya skriver:

Ville bare lige sige at, klapvognen City Elite - IKKE er en løbevogn. Den er lavet som klapvogn. Årsagen er, at det forreste hjul ikke kan drejes udad. Det skal hjulet på en løbevogn. Ellers kan vognen nemmere tilte over småsten..

Bare lige så du ikke løber med den

Håber det var forståeligt!
Go' dag

Nåhh okay.. 

Jeg tror nu altså godt at jeg kunne finde på at løbe med den alligevel, når jeg engang, kommer dertil hvor jeg kan løbe.. 

Men det var faktisk også først i forgårs at jeg opdagede at det ikke kunne låses udaf, min gamle ABC Cobra, som er væsentlig ringere på mange punkter, den kunne låse hjulet beggeveje.. synes det er mærkeligt at city elite ikke kan det.. 

Anmeld

15. august 2012

Tanja1234

Vi har brugt vores løbejogger fra hun kunne sidde selv. Tror hun var ca. 6 mdr. gammel.

Men man kan altså købe ekstra-pude til mange løbejoggere (ligesom dem i autostolen), så de små kan komme med tidligere.

Vores datter elskede det fra den første dag og gør det stadig.

Anmeld

15. august 2012

NNL

Jeg var ude at kigge på baby jogger i går faktisk, og regner med at købe Summit XC modellen, hvor forhjulet kan låses fast forud. Fik at vide i butikken, at jeg kunne bruge den når babykan holde hovedet selv, hvilket han sagtens kan nu (3½ mdr gammel) hvis ryggen lægges ned. På Summit XC modellen kan baby ligge helt vandret Meeen synes nu alligevel han er lidt for lille til at blive løbet med endnu på de ujævne veje vi har her hos os, så jeg venter til han kan sidde selv

Anmeld

15. august 2012

NNL

Tanja1234 skriver:

Vi har brugt vores løbejogger fra hun kunne sidde selv. Tror hun var ca. 6 mdr. gammel.

Men man kan altså købe ekstra-pude til mange løbejoggere (ligesom dem i autostolen), så de små kan komme med tidligere.

Vores datter elskede det fra den første dag og gør det stadig.

Fedt at høre jeres datter er vild med det. Er spændt på hvad min søn siger til det. Allerede nu (3½ mdr gammel) skal der ske noget hele tiden,så når han ikke sover i barnevognen, vil han bæres så han kan se hvad der sker. Derfor håber jeg joggeren bliver et hit

Anmeld

15. august 2012

Tanja1234

NNL skriver:

Fedt at høre jeres datter er vild med det. Er spændt på hvad min søn siger til det. Allerede nu (3½ mdr gammel) skal der ske noget hele tiden,så når han ikke sover i barnevognen, vil han bæres så han kan se hvad der sker. Derfor håber jeg joggeren bliver et hit

Det gør den da helt sikkert.

Pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.