Mini muffins hvor længe i ovn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.909 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. august 2012

heidi30

Jeg skal lave en hulens masse mini muffins til Maltes nusery når han blir 2 år i næste uge . Jeg vil lave dem efter en alm. choko kage opskrift jeg har, men hvor længe skal de have i ovnen og hvor mange grader? 

Det kan vel ikke være mere end et par min.

Hjælp modtages gerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Dinna88

Hiv din tyndeste strikkepind frem og stik i den. Man kan aldrig sætte tid på mad

Anmeld

15. august 2012

Dot D

Som Dinna skriver, mærk efter. Men når jeg laver dem, så er det CA 10-12 min ved 175 grader men der er jo forskel på opskrifter og ovne

Anmeld

15. august 2012

Jupiter

Yeps - de kloge dagmer har talt!

Mærk efter. Der er forskel på både ovne og opskrifter

Men tænker da ikke at du skal sætte de store halve timer af til det - det kommer jo også an på hvor mini de er

Anmeld

15. august 2012

MyLove E

Tro du skal lytte til de andre:-):-):-)

Men jeg vil MEGET gerne se billeder når de er færdig :-):-)

Anmeld

15. august 2012

heidi30

Tak de damer .

jeg prøver mig frem en enkelt først og mærker på den, så kan resten bages bagefter når temp. og tid er nogenlunde fundet.

Anmeld

15. august 2012

Dot D

heidi30 skriver:

Tak de damer .

jeg prøver mig frem en enkelt først og mærker på den, så kan resten bages bagefter når temp. og tid er nogenlunde fundet.

Håber lige du ser dette svar inden, du går i gang...

HUSK, der er forskel på at  bage én og en hel plade fuld... Én muffin ændre ikke på ovnens temperatur, men det kan en hel plad fuld godt gøre... Bare så du lige har det med i dene beregninger

Anmeld

15. august 2012

heidi30

Dot D skriver:

Håber lige du ser dette svar inden, du går i gang...

HUSK, der er forskel på at  bage én og en hel plade fuld... Én muffin ændre ikke på ovnens temperatur, men det kan en hel plad fuld godt gøre... Bare så du lige har det med i dene beregninger

Hej igen,

ja det tænkte jeg faktisk også selv på bagefter. Jeg må nok hellere mærke noget oftere på dem og holde godt øje.

Tak for last minute tippet 

Anmeld

15. august 2012

Dot D

heidi30 skriver:

Hej igen,

ja det tænkte jeg faktisk også selv på bagefter. Jeg må nok hellere mærke noget oftere på dem og holde godt øje.

Tak for last minute tippet 

Det var så lidt

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.