Kanal 4 kl 22

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.367 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nogen der ska se deres udsendelse om for tidligt født, her kl 22??? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

An&Jo

StineW79 skriver:

jepper, det skal jeg..

Anmeld

14. august 2012

StineW79

An&Jo skriver:

jepper, det skal jeg..

Syntes nemlig også de sidste programmer har været rigtig gode! Og thea er jo født 6 uger før tid, så syntes altid det er spændene. Vh stine

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Vidste ikke det kom... men ja det skal jeg!

Anmeld

14. august 2012

Lusi

StineW79 skriver:

Det skal jeg ja
Min datter er født 5 uger før tid og min søn er født 10 uger før tid.. Dog har mine børn dog heldigvis haft det godt fra start af alligevel

Anmeld

14. august 2012

An&Jo

StineW79 skriver:

Syntes nemlig også de sidste programmer har været rigtig gode! Og thea er jo født 6 uger før tid, så syntes altid det er spændene. Vh stine

jeg har desværre ikke set de andre, men tænkte jeg lige ville se hvad det var for noget, min egen søster er jo også født 8 uger for tidligt..

Anmeld

14. august 2012

StineW79

MorDk skriver:

Vidste ikke det kom... men ja det skal jeg!

De programmer plejer også bare at være rigtig gode! Vh stine

Anmeld

14. august 2012

StineW79

An&Jo skriver:

jeg har desværre ikke set de andre, men tænkte jeg lige ville se hvad det var for noget, min egen søster er jo også født 8 uger for tidligt..

Ja vi har heldigvis heller ik haft problemer med thea, selvom hun også kom 6 uger før tid. Syntes at de programmer plejer at være rigtig gode! Vh stine

Anmeld

14. august 2012

StineW79

Lusi skriver:

Det skal jeg ja
Min datter er født 5 uger før tid og min søn er født 10 uger før tid.. Dog har mine børn dog heldigvis haft det godt fra start af alligevel

Det er også vildt hvor meget sådan nogle små ka holde til! Vi har heldigvis heller ik haft problemer med thea, som kom 6 uger før tid! Vh stine

Anmeld

14. august 2012

Lusi

StineW79 skriver:

Det er også vildt hvor meget sådan nogle små ka holde til! Vi har heldigvis heller ik haft problemer med thea, som kom 6 uger før tid! Vh stine

Skønt
Var dog indlagt med min søn i de 2 1/2 måneder, men var mere fordi de ikke måtte udskrive før uge 38, så skulle blive der selvom der til sidst intet var med ham. Han lå med c-pap i 5 dage og det var dét.. Han havde så en del alarmer, men de fleste var fordi han hev elektroderne af
Med Luna kom vi så hjem efter en uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.