Super mor ( mig )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja sådan føler jeg mig i dag! 

Har i dag været ved lægen med begge unger. Alberte sku ha sit 5 ugers tjek, thea sku ha tjekket nogle hævet lyfer og sku selv tjekkes også. Havde inviteret min mor med, for så ku vi hygge bagefter. Thea valgte at vi sku spise dounots. Mens vi sad og hyggede kom thea hen, lage armene om og sagde Mor jeg ELSKERRRR dig  Så dejlig!

Bagefter tog vi i haunstrup zoo, bare mig og ungerne, var noget spændt på hvordan det ville gå, da thea på det sidste ik altid har været så god til at høre efter. 

Men hun opførte sig fulstændig exemplarisk, hørte efter, kom når jeg kaldt på hende osv. Alberte sku lige spise et par gange. Det var bare den perfekt mor - dag! Dejligt at ha overskud og "krafter" til at lave thea ting igen, for det har godt nok været begrænset de sidste par mdr før fødslen osv.

Så JAYY jubel, for en dejlig solskins dag!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Nettemor

Super dejligt update at læse fra dig søde!

Det lyder som en perfekt dag.. Lækkert

Anmeld

14. august 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Super dejligt update at læse fra dig søde!

Det lyder som en perfekt dag.. Lækkert

Det var virkelig også bare helt vildt hyggeligt og vi var afsted i lidt over 4 timer. Masser af knus og et par is, til at køle af på.

Og begge unger faldt i søvn på vej hjem i bilen. Godt thea fik en lille lur,inden aftensmaden også i seng igen kl 19.30. Dejlig dag! Vh stine

Anmeld

14. august 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Det var virkelig også bare helt vildt hyggeligt og vi var afsted i lidt over 4 timer. Masser af knus og et par is, til at køle af på.

Og begge unger faldt i søvn på vej hjem i bilen. Godt thea fik en lille lur,inden aftensmaden også i seng igen kl 19.30. Dejlig dag! Vh stine

Det er jo bare perfekt! Elsker de der dage hvor der bare fungere..

Anmeld

15. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Det lyder som en super dag.

Dejligt for jer

Anmeld

15. august 2012

StineW79

PT skriver:

Det lyder som en super dag.

Dejligt for jer

Ja det var virkelig bare dejligt og gik også bare og tænkte på hvor heldig jeg er, at ha verdens bedste, nemme unger!

Har virkelig fået mod på, at gøre sådan nogle ting selv igen. Det gav god selvtilhed, efter i flere mdr at ha være afhængig af kærestens hjælp til de fysiske ting ang thea. Dejligt at slippe for bækkenløsning og halsbrand. Rart at føle sig fysisk stærk igen, efter fødslen! 

Jeg er super mor  Vh stine

Anmeld

15. august 2012

Dot D

Dejlig læsning.... Jeg er sikker på, du er en fantastisk mor. Det lyder som en rigtig skøn dag

Anmeld

15. august 2012

StineW79

Dot D skriver:

Dejlig læsning.... Jeg er sikker på, du er en fantastisk mor. Det lyder som en rigtig skøn dag

Jeg plejer i hvert fald at joke med at jeg er verdens bedste mor, til lige mine børn!!  Ku sagtens få 10 unger mere, hvis de hver dag opførte sig så pænt!!  Det var bare så hyggeligt? Vh stine

Anmeld

15. august 2012

LR85

Hvor lyder det dejligt med sådan en god dag. 

Anmeld

15. august 2012

Troldemommi

Dejligt at høre fra en supermor :-)

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.