Åhhh sikke en dum dag jeg har haft i dag !
Det starter med jeg står og lægger mit rene vasketøj sammen , som vel og mærke har hængt udenfor !
Så kommer kæmpe edderkoppen kravlende i mit vasketøj og jeg går heeelt i panik for jeg HADER dem ! 

Så nu ligger det stadig på bordet og ikke er lagt sammen , for jeg er så bange for den skide edderkop !! Det må ligge der indtil Daniel kommer hjem fra kursus Torsdag .. 
Så en time senere , får jeg besøg af en due , som er helt tam .. I starten syns jeg den er rigtig sød osv. men så tager jeg ned for at hente Oscar , og jeg lukker ikke døren ud til tearassen det var jo fint vejr 
Så da jeg kommer hjem finder jeg den skide due indenfor , den tøffer bare rundt .. 

Jeg bærer den ud , og helt ned bagerst i haven MANGE gange , men den blir ved med at komme tilbage 

Den er først for en time siden forduftet !
SÅ var jeg lige nu , ude for at rydde Oscars lejgetøj op i haven og finder hans SUT udenfor , og jeg har også min mobil med ud ...
Så da jeg kommer op på fliserne på tearassen , vælger jeg at tabe min mobil i stedet for hans sut ! Hvilket selvf. resulterer i en smadret skærm !!! 

Daniel tabte også sin for en uge siden , så nu må vi begge ud og ha nye telefoner ...
Det blir dyrt 

Øv for en dag !
Måtte bare lige ud med det ...
Anmeld