øm i lysken.. ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Princesspigen

jeg havde sex med min kæreste lørdag nat.. det er desværre ikke så tit mere men det har sine forskellige årsager..

jeg er gravid og 31+4..

efter sexen fik jeg plukveer ret voldsomt men det gik over og jeg sov..

dagen efter var jeg øm i underliv, mave og lysken.. tænker jeg er forståeligt men alt det kroppen gennemgår og plukveer osv..

her til morgen(tirsdag) var jeg lidt mindre øm i lysken men det var der stadig, tog et langt varmt bad hvor jeg sad under brugseren og det lod til at have virket for jeg syndes ikke jeg var lige så øm bagefter og timerne efter..

men her til aften er jeg så ret så øm igen, som om det er kommet tilbage med fornyet kræft..

er det stadig pga sexen eller har min ømhed en anden årsag ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Princesspigen

nogle der har oplevet det samme ?

Anmeld

14. august 2012

Merii

Jeg har oplevet at være meget øm i højre lysk hver morgen fra ca. uge 27, jeg ved faktisk ikke hvorfor

især ved bevægelse gør det endnu mere ondt og det går over igen.

jeg er 29+0

Anmeld

14. august 2012

Princesspigen

Merii skriver:

Jeg har oplevet at være meget øm i højre lysk hver morgen fra ca. uge 27, jeg ved faktisk ikke hvorfor

især ved bevægelse gør det endnu mere ondt og det går over igen.

jeg er 29+0

hmm det lyder underligt

Anmeld

14. august 2012

Princesspigen

andre der kender til det ?

Anmeld

14. august 2012

Princesspigen

virkelig ingen ?

Anmeld

15. august 2012

Princesspigen

Princesspigen skriver:

jeg havde sex med min kæreste lørdag nat.. det er desværre ikke så tit mere men det har sine forskellige årsager..

jeg er gravid og 31+4..

dagen efter var jeg øm i underliv, mave og lysken.. tænker jeg er forståeligt men alt det kroppen gennemgår og plukveer osv..

her til morgen(tirsdag) var jeg lidt mindre øm i lysken men det var der stadig, tog et langt varmt bad hvor jeg sad under brugseren og det lod til at have virket for jeg syndes ikke jeg var lige så øm bagefter og timerne efter..

men her til aften er jeg så ret så øm igen, som om det er kommet tilbage med fornyet kræft..

er igen øm her til morgen men ikke lige så meget som igår aftes

Anmeld

15. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Princesspigen skriver:

jeg er gravid og 31+4..

Det samme her .. 

De sidste dage har det været rigtig slemt og vil helst ikk røre for meget på mig, da det bare skære ned i mit ben ...  Ved ikk hvad det kommer af, men har en lille idé om at det er babys hoved der lige bore sig en gang ned i bækkenet, ved at min baby ligger med hovedet nedaf nu (32+0) .. Men håber det snart stopper, for det er virkelig ikk til at holde ud 

Anmeld

15. august 2012

Princesspigen

MillesMor111010 skriver:

Det samme her .. 

De sidste dage har det været rigtig slemt og vil helst ikk røre for meget på mig, da det bare skære ned i mit ben ...  Ved ikk hvad det kommer af, men har en lille idé om at det er babys hoved der lige bore sig en gang ned i bækkenet, ved at min baby ligger med hovedet nedaf nu (32+0) .. Men håber det snart stopper, for det er virkelig ikk til at holde ud 

nej det er ikke særlig rart

Anmeld

15. august 2012

Mor til 2 drenge og 2 piger

Hejsa.

På mig lyder det som om det er dine ledbånd i lysken der giver sig.

Under alle mine graviteter har jeg også ind i mellen haft ondt i lysken og der sagde min lægen at det var mine ledbånd der gav sig.

Men hvis du er utryk syntes jeg du skal ringe til en jordmor el. læge - Så du kan nyder din gravitet uden alt for mange bekymringer:-)

Hel og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.