Hvornår kan man gå til gymnastik med baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.882 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hvor gammel skal børn være inden vi kan gå til gymnastik med dem?? Jeg har prøvet at søge i mit område (Aabenraa), Sønderjylland) men synes ikke at jeg kan finde noget. Er det ved en 2-3 år?? Og hvis der endelig er nogen der ved hvor i Aabenraa eller i nærheden der er gymnastik så skriv endelig det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

tithi

Omsorgsgiver skriver:

Hvor gammel skal børn være inden vi kan gå til gymnastik med dem?? Jeg har prøvet at søge i mit område (Aabenraa), Sønderjylland) men synes ikke at jeg kan finde noget. Er det ved en 2-3 år?? Og hvis der endelig er nogen der ved hvor i Aabenraa eller i nærheden der er gymnastik så skriv endelig det!

Der findes noget babyrytmik og/eller babymotorik i sønderborg tror altså også jeg har set noget med babygymnastik i aabenraa for børn under 1 år hos aof

Anmeld

14. august 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
tithi skriver:

Der findes noget babyrytmik og/eller babymotorik i sønderborg tror altså også jeg har set noget med babygymnastik i aabenraa for børn under 1 år hos aof

Det du har set hos AOF er det ikke sansestimulering for jeg har været inde og kigge på AOF men de har ikke noget decideret gymnastik.

Sønderborg er lige langt at køre...

Anmeld

14. august 2012

Pige2009

Har de ikke forældre/barn i jeres hal?  

Anmeld

14. august 2012

K&S

Omsorgsgiver skriver:

Vi startede til gymnastik med Anton, da han var 16 måneder og han ELSKEDE det :-) vi starter igen i september, hvor 1 af os stadig er med :-) 

Jeg er fra Sjælland, så kan ikke hjælpe dig med evt. hold :-)

Anmeld

14. august 2012

Rikke S

Kan desværre heller ikke hjælpe med hold, da jeg er fra Sjælland, men Noah har gået til gym. fra han blev 1 år, og syntes det var rigtig hyggeligt. Selvfølgelig kunne han ikke deltage aktivt ved alle øvelser, men samvær, rytme/musik og legene nød han i fulde drag - og har også været til opvisning

Anmeld

14. august 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Baagøe skriver:

Har de ikke forældre/barn i jeres hal?  

Hmm...jeg må prøve at forhøre mig derude her på søndag når vi skal i svømmehal.

Anmeld

15. august 2012

tithi

Omsorgsgiver skriver:

Det du har set hos AOF er det ikke sansestimulering for jeg har været inde og kigge på AOF men de har ikke noget decideret gymnastik.

Sønderborg er lige langt at køre...

Det er det måske nok

Anmeld

15. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi gik til forældre- barn gym med thea sidste år, da hun lige var blevet 3 år. Der var børn som kun lige havde lært at gå på holdet. Så tænker at når de ka gå, er de store nok! I år ska thea nok " selv " gå til gym, for hun er jo en stor pige nu! Vh stine

Anmeld

15. august 2012

Clisolka

K&S skriver:

Vi startede til gymnastik med Anton, da han var 16 måneder og han ELSKEDE det :-) vi starter igen i september, hvor 1 af os stadig er med :-) 

Jeg er fra Sjælland, så kan ikke hjælpe dig med evt. hold :-)

Du skriver at du er fra Sjælland, hvor har du fundet hold? 

Jeg tror snart jeg skal have meldt mig og Isabella til noget (21 mrd) 

TS, undskyld jeg lige snupper din tråd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.