Nogen Eksperter i Excel eller Word

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.888 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Camilla Jensen

Hej Piger.

Som overskriften lyder, sidder der en derude der er ekspert i Excel eller Word? Vi skal holde barnedåb på Søndag og i den anledning skal vi have lavet en bordplan, men men men hverken kæresten eller jeg kan finde ud af og lave det på computeren. Så er der en venlig sjæl derude der vil hjælpe os??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Alanda

Jeg mener selv jeg er rimlig hård til word ... Exel er jeg dog ikke så god til .. 

Men det kommer osgå lidt an på hvordan jeres borde skal stå til barnedåben ... 

Anmeld

14. august 2012

th

Camilla Jensen skriver:

Hej Piger.

Som overskriften lyder, sidder der en derude der er ekspert i Excel eller Word? Vi skal holde barnedåb på Søndag og i den anledning skal vi have lavet en bordplan, men men men hverken kæresten eller jeg kan finde ud af og lave det på computeren. Så er der en venlig sjæl derude der vil hjælpe os??

altså jeg er god til excel

Anmeld

14. august 2012

Camilla Jensen

Alanda skriver:

Jeg mener selv jeg er rimlig hård til word ... Exel er jeg dog ikke så god til .. 

Men det kommer osgå lidt an på hvordan jeres borde skal stå til barnedåben ... 

Jeg vil prøve og forklare hvordan bordene skal stå.

Det skal være ligesom en hestesko bortset fra at der skal være borde i midten også, altså så det ligner et E

Giver det mening ??

Og så skal der ved "hovedbordet" sidde 11 Personer

Bordet til Venste skal der sidde 11 på hver side og en for bordenden

Bordet i midten skal der sidde 11 på hver side

Og det sidste bord skal der sidde 10 på hver side og en for bordenden.

Har du mulighed og lyst til at lave en skabelon til mig så jeg selv kan sætte navne ind

Anmeld

14. august 2012

Camilla Jensen

th skriver:

altså jeg er god til excel

Det skal være ligesom en hestesko bortset fra at der skal være borde i midten også, altså så det ligner et E

Giver det mening ??

Har du mulighed og lyst til at lave en skabelon til mig så jeg selv kan sætte navne ind

Anmeld

14. august 2012

dpb

Camilla Jensen skriver:

Hej Piger.

Altså nu ved jeg godt det ikke lige helt er det program du efterspørger men da vi skulle holde barnedåb sidst var jeg herinde og hente deres program... super nemt syntes jeg ihvertfald... men kan dog ikke lige huske om de har den kombination du omtaler

Kan bare huske jeg vist syntes det var lettere end excel og word som jeg ellers plejer at have rimelig styr på...

Qnuz

Anmeld

14. august 2012

Alanda

Camilla Jensen skriver:

Giver det mening ??

Har lavet en bordplan til dig nu . Har skrevet en privat bedsked til dig da jeg ikke kan ligge den her ind . 

Anmeld

14. august 2012

Camilla Jensen

dpb skriver:

Altså nu ved jeg godt det ikke lige helt er det program du efterspørger men da vi skulle holde barnedåb sidst var jeg herinde og hente deres program... super nemt syntes jeg ihvertfald... men kan dog ikke lige huske om de har den kombination du omtaler

Kan bare huske jeg vist syntes det var lettere end excel og word som jeg ellers plejer at have rimelig styr på...

Qnuz

Tak for hjælpen, jeg vil lige hoppe ind og kigge

Anmeld

14. august 2012

Camilla Jensen

Alanda skriver:

Har lavet en bordplan til dig nu . Har skrevet en privat bedsked til dig da jeg ikke kan ligge den her ind . 

Har svaret dig

Anmeld

16. august 2012

th

Camilla Jensen skriver:

Giver det mening ??

har du stadig brug for at jeg laver en også?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.