Det har været en hård omgang ( lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Nettemor

puha en ubehagelig forskrækkelse..

Godt din mor kunne tage Marie...

God bedring til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

th

Mariesmor110610 skriver:

Th. Hvor lang tid tog dit?

Og tusind tak for klammerne allesammen

6 uger

Anmeld

14. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

God bedring! Sikke en omgang at være igennem....

Anmeld

14. august 2012

Mariesmor110610

Tusind tak

Anmeld

14. august 2012

Mariesmor110610

th skriver:

6 uger

Håber ikke at der går så lang tod med mig

Anmeld

14. august 2012

wamse

Puha sikke da en forskrækkelse

Rigtig god bedring

Anmeld

15. august 2012

Mariesmor110610

Tudsind tak

Anmeld

15. august 2012

Krisuer

Mariesmor110610 skriver:

Torsdag aflevere jeg min datter til hendes far i den tro at jeg skal hente hende igen søndag middag   Men sådan skulle det desværre ikke gå 

Lørdag skal jeg køre min lillebror til hans efterskole i Nordjylland (jeg bor i Næstved) 

Min storebror og jeg skiftes til at køre..

Da vi har afleveretvham på skolen så kører jeg det første stykke hjem, vi når til Aalborg, jeg kan godt mærke på vejen at det da gøre liiiiiidt ondt i venstre ben, men da jeg står ud af bilen i Aalborg for at vi skal spise kan jeg pludselig ikke støtte på benet,  jeg får kvalme og begynder at fryse og ryster som en gal ( det er så bordet ryster ) min mor vil at vi kører til Aalborg sygehus, jeg vil dog bare hjem... 

Men vi når lige til Fyn og gør et stop( jeg kan ikke huske turen hertil, men får afvise at jeg har grædt det meste af turen) 

Nu har jeg fået nok og vil gerne ses af en læge, vagtlægen i Slagelse vil ikke tage ansvaret for at vi kører til Slagelse og  vil gerne at vi hurtigt køre til OUH  og tager direkte i skadestuen.

Først mener de at jeg bare skal hjem og det er en nerve der er i klemme, på dette tidspunkt er min fod 3 gange så stor som den anden og har en underlig farve, men da mine  infektionstal og hvide blodlegmer er meget meget forhøjet og jeg har næsten 40 i feber indlægger de mig og giver mig straks pennecelin, tager bloddyrkninger osv,

Jeg kommer op på afd, her slutter min hukommelse helt

Det næste jeg husker er mandag kl 16 ca 

Jeg har fået afvide at jeg har været tæt på at komme på intensiv fordi at jeg har haft over 41 i feber og mine dårlige tal blev ved at stige...

Min mor har været fantastisk og tage Marie i denne svære tid..

Jeg kommer hjem imorgen hvis ikke mine tal bliver dårligere , dog med krykker da min fod stadig er 3 gange større, jeg skulle være startet på uddannelse på torsdag, men det starter så med en Sygemelding 

De har fundet frem til at jeg har en svær Rosen infektion

Tak fordi at du læste med 

Ville ikke gå uden en 

Rigtig god bedring til dig 

Anmeld

15. august 2012

chael

Ej, puha da

Håber snart du er frisk igen!

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.