Kan stadig græde over det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Anonym trådstarter

Er lige anonym, da jeg ikke vil googles..

Men græde er måske så meget sagt, men kan virkelig blive ked når jeg tænker tilbage på min bryllupskage.

Den var grim, klam og overhovedet ikke indbydende.. Jeg var faktisk pinlig berøret over den, og så helst vi ikke havde taget den frem.

Og tænkt, vi blev gift i starten af 2011, og tankerne kan stadig gør mig ked.

Nu ved jeg 100%, at når vi engang skal have barnedåb nr. 2 - så skal det være en kage herinde fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

MyLove E

Anonym skriver:

Er lige anonym, da jeg ikke vil googles..

Men græde er måske så meget sagt, men kan virkelig blive ked når jeg tænker tilbage på min bryllupskage.

Den var grim, klam og overhovedet ikke indbydende.. Jeg var faktisk pinlig berøret over den, og så helst vi ikke havde taget den frem.

Og tænkt, vi blev gift i starten af 2011, og tankerne kan stadig gør mig ked.

Nu ved jeg 100%, at når vi engang skal have barnedåb nr. 2 - så skal det være en kage herinde fra.

Havde du selv lavet den? Eller hvor var den fra? Træls det fylder så meget for dig.

Vi havde valgt ikke ha nogen bryllupskage. Men det syntes min mormor vi skulle ha. Så en del af gaven var en kage hun selv havde lavet i to etager og med kransekage stykker rundt på kanten.

Jeg syntes den var smuk fordi hun havde lavet den til os:-)

Håber du får en bedre kage til barnedåben :-):-):-):-)

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Havde du selv lavet den? Eller hvor var den fra? Træls det fylder så meget for dig.

Vi havde valgt ikke ha nogen bryllupskage. Men det syntes min mormor vi skulle ha. Så en del af gaven var en kage hun selv havde lavet i to etager og med kransekage stykker rundt på kanten.

Jeg syntes den var smuk fordi hun havde lavet den til os:-)

Håber du får en bedre kage til barnedåben :-):-):-):-)

Min svigermor's veninde havde lavet den. Havde forstået på hende, at hun havde lavet vildt mange kager. Havde sagt hvad vi ville have af smag, og forklarede hvordan vi gerne ville have den så ud. Men hun ramte slet ikke plet Og mener vi gav omkring 1500-2000.- for den, pga timer og materiale

Anmeld

14. august 2012

MyLove E

Anonym skriver:

Min svigermor's veninde havde lavet den. Havde forstået på hende, at hun havde lavet vildt mange kager. Havde sagt hvad vi ville have af smag, og forklarede hvordan vi gerne ville have den så ud. Men hun ramte slet ikke plet Og mener vi gav omkring 1500-2000.- for den, pga timer og materiale

Ej hvor træls..

Anmeld

14. august 2012

1990h

har du ikke et billede af den?

Anmeld

14. august 2012

Pige2009

Hvor er det bare ærgeligt Tænker også om du har et billede at sætte ind?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.