3D/4D scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Hoda

Jeg har bestemt mig for at jeg gerne vil have en ekstra kønsscanning af den lille, da jeg tvivler meget på hvad de sagde henne på rigshospitalet. Jeg har ledt en del og fundet et sted hvor man kan få en kønsscanning for blot 300 kr.

Samtidigt kan jeg se at de på den klinik også tilbyder 3D/4D scanninger til blot 600 kr og samtidigt også fortæller kønnet til denne scanning...Det virker ummidelbart ret billigt men bliver lidt i tvivl om kvaliteten er god nok så:

http://lillekbher.dk/scanning/dropinscanning3d4d/

De skriver nederst at der til denne type scanninger ikke tilbydes omscanninger hvis baby gemmer sig...Måske er det bare mig der så spørger dumt; hvordan kan baby gemme sig? (og hvorhenne skulle den gemme sig? hehe)

Er der nogen herinde der har erfaring med 3D/4D scanninger i denne klinik eller bare i det hele taget?Hvad synes I skal jeg go for it eller bare tage den almindelige 2D-kønscanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Miss BananaHammock

Jeg har kun fået 2D scanninger, så kan ikke hjælpe dig med hvilken du skal vælge. Men jeg har kun hørt godt om den lille københavner.

Hvis bebe ligger med krydsede ben, navlestrengen ligger foran eller den ligger med ryggen til og ikke vil vende sig, kan det vist være svært at scanne køn men det er kun lige hvad jeg selv tænker mig til. Ved ikke om dt er rigtigt

Anmeld

16. august 2012

Hoda

Tak for svaret Miss BananaHammock Det lyder godt at du har hørt godt om den klinik...jeg tror jeg tager derover snart og så prøver at jeg spørge om hvad de synes derovre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.