Røde Hunde og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Sara.

Min søster er gravid. Hun har termin til marts.

I forbindelse med blodprøver osv. ved lægen, mener lægen ikke at hun har fået vaccine mod røde hunde da hun var lille.

Så min søster siger hun helst ikke vil ses for meget med mig og min familie (mig, min mand og to børn under 5). For at minimere risikoen for at blive smittet med røde hunde.

Lægen skulle have anbefalet det.

Kan det virkelig være rigtigt? Kan godt læse mig frem til at røde hunde under en graviditet er skidt, men hun kan jo få alle mulige steder og ikke kun fra os?

Min søster og jeg har et godt forhold!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

2babygirls

Sara. skriver:

Min søster er gravid. Hun har termin til marts.

I forbindelse med blodprøver osv. ved lægen, mener lægen ikke at hun har fået vaccine mod røde hunde da hun var lille.

Så min søster siger hun helst ikke vil ses for meget med mig og min familie (mig, min mand og to børn under 5). For at minimere risikoen for at blive smittet med røde hunde.

Lægen skulle have anbefalet det.

Kan det virkelig være rigtigt? Kan godt læse mig frem til at røde hunde under en graviditet er skidt, men hun kan jo få alle mulige steder og ikke kun fra os?

Min søster og jeg har et godt forhold!!

Har hørt at baby kan blive slemt handicappet hvis mor bliver smittet med røde hunde under graviditet, så måske det er derfor hun tager sine forbehold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.