Mørke pletter + ekstra scan, skal vi være bekymrede ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Anonym trådstarter

Hvis der nu kan ses 'mørke pletter, plamager' til scanningen og man får at vide man skal komme til en ny scanning + får at vide man ikke skal bekymre sig og alt egentlig ser fint ud- skal man så bekymre sig? Nogle der har prøvet det hvor alt har været fint ? Synes ikke rigtig vi fik noget atvide er over halvejs og baby sparker godt, så liv er der massere af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

Hvis der nu kan ses 'mørke pletter, plamager' til scanningen og man får at vide man skal komme til en ny scanning + får at vide man ikke skal bekymre sig og alt egentlig ser fint ud- skal man så bekymre sig? Nogle der har prøvet det hvor alt har været fint ? Synes ikke rigtig vi fik noget atvide er over halvejs og baby sparker godt, så liv er der massere af

Det ved jeg ikke noget om? Men mon ikke de ville have sagt det hvis det var? Ellers giv dem et kald imorgen og hør ad?!

Anmeld

14. august 2012

KarinaA

hvis de sagde til jer at i ikke skal være bekymrede, så skal i ikke  

de siger det hvis der er noget .. mon ikke det bare har været nogen "rester fra sidste mens" de har kunne se, prøvede jeg da jeg var til scanning 7+  

Anmeld

14. august 2012

KarinaA

hvis de sagde til jer at i ikke skal være bekymrede, så skal i ikke  

de siger det hvis der er noget .. mon ikke det bare har været nogen "rester fra sidste mens" de har kunne se, prøvede jeg da jeg var til scanning 7+  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.