Motionsform i vinteren.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Kloster

Hej.

Vi er knap ovre sommeren, før jeg begynder at tænke på motionsformer i vinteren...

Jeg er nemlig sååå dårlig til at komme ud og motionere om vinteren, så jeg ved, at jeg skal have fundet mig en vinter motionsform. Jeg søger noget der kan holde min kondition oppe ell forbedre.

Jeg er ikke til holdsport som fx boldspil. Jeg har før gået til vandaerobic, men det giver mig intet!

Sidste år gik jeg 4 mdr i motionscenter. Jeg kunne måske godt tænke mig spinning, men det koster 25,- pr gang og jeg kender ikke så meget til det. Mon man kun skal gå til det 1 gang om ugen? for havde nu tænkt mig at motionere 3-4 gange om ugen, men det tror jeg ikke man kan med spinning. Økonomisk er det bare dyrt med både motionscenter og spinning.

Måske skal jeg bare holde mig til motionscenteret...

Andre har der forslag? Og hvad skal I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Jupiter

Øhm, tilbyder dit motionscenter ikke spinning? Jeg forstår ikke helt

Jeg dyrker spinning flere gange om ugen, der er ingen begrænsninger på - altså udover dine egne

Anmeld

14. august 2012

Kloster

Jupiter skriver:

Øhm, tilbyder dit motionscenter ikke spinning? Jeg forstår ikke helt

Jeg dyrker spinning flere gange om ugen, der er ingen begrænsninger på - altså udover dine egne

Nej det gør det ikke. Der skal jeg til en anden by og gå til spinning. Og det koster 25,- pr gang.

Anmeld

15. august 2012

Jupiter

Kloster skriver:

Nej det gør det ikke. Der skal jeg til en anden by og gå til spinning. Og det koster 25,- pr gang.

Det er da lidt besværligt kan jeg godt se.

Jeg ville personligt vælge spinning frem for at motionere selv, da jeg mister motivationen (især om vinteren) hvis jeg bare tuller rundt alene.

Anmeld

15. august 2012

Tulle28

Når jeg har født og er på benene igen for alvor skal jeg gå til cross fit. Gik til det inden jeg blev gravid og det er virkelig super effektivt (og r.. hårdt!) Min mand har gået til det ca. 1 gang om ugen, hvilket jo ikke er meget, men man kan virkelig se en forskel. Det er lidt dyrt (450,- om måneden der hvor vi går), men synes det er pengene værd... Og man kan sikkert finde det billigere andre steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.