Ramadan Radio på P3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Tauf skriver:

Jeg vil gerne vide mere om det.

Han er et fjols!!!

Han skriver indimellem kronikker i JyllandsPosten - meget velformulerede og fædrelandsforherligende. Det undrer mig, at et så begavet menneske - for det er han virkelig - kan være så rigidt. Jeg tror, han er et af de der bange mennesker, der drømmer sig tilbage til Morten Korch. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Mussen2

Jeg synes det er helt ok, spændende og interessant. Forhåbentlig kan det bidrage til lidt oplysning omkring den muslimske tro.

Anmeld

14. august 2012

Thereseh

Tauf skriver:

Hej Herinde:-)

P3 sender i denne uge et program som hedder Ramadan Radio. De har muslimer igennem som fortæller om hvad Ramadan er og de fortæller også om Eid. De slutter programmet på mandag med at holde en stor fest hvor ALLE kan komme med.

Et af dr's bestyrelses medlem Ole Hyldtoft . Er gået helt op i det røde felt over at dr holder en fest for en muslimsk helligdag.
Han er som nok ikke kommer bag på nogen DF'er.

Jeg personligt syntes det er fedt de gør det. Der bor så mange muslimer i Danmark. Mange af dem er lige så dansk som jeg er. Så hvorfor ikke holde Eid når vi nu går så meget op i jul:-)

Men hvad er jeres holdning. ???

Husk og hold en pæn tone:-):-):-):-)

Jeg synes det er en rigtig fin idé de har fået, og jeg synes det er spændende at høre om andre religioner og kulturers traditioner 

Anmeld

14. august 2012

MyLove E

Mussen2 skriver:

Jeg synes det er helt ok, spændende og interessant. Forhåbentlig kan det bidrage til lidt oplysning omkring den muslimske tro.

Ja lige præcis:-):-)

Anmeld

14. august 2012

MyLove E

Thereseh skriver:

Jeg synes det er en rigtig fin idé de har fået, og jeg synes det er spændende at høre om andre religioner og kulturers traditioner 

Jeg har altid holdt meget af P3 men nu gør jeg det endnu mere:-):-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.