Bytte vores voksi til en klapvogn hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2012

christinak

Vi havde barnedåb i søndags og fik en voksi pose til lille manden, spørgsmålet er bare om jeg skal bytte den til en klapvogn. Han er 4 måneder nu og et varmt barn så ved ikke om voksien bliver for varm til ham. Vi har en Odder zip barnevogn og er jeg rigtig glad for, men den fylder bare hele bagage rummet når vi er ude og køre og så tænkte jeg at købe en emmaljunge nitro City klapvogn istedet for, hvad ville i gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Maja_4000

Nu ved jeg ikke hvilken bil I har .. Men vi havde en Odder Zip på x-dream stel og den kunne "sagtens" ligge i mine forældres bagagerum .. Det kan vores Emmaljunga Nitro City IKKE ! .. Så jeg synes helt sikkert I skal teste om den kan være der , inden I køber .. Hvis vi havde vidst det , havde vi valgt en anden

Derudover havde vi en DuniDuo i stedet for voksi .. Men også med ulddyne .. Caroline har også været et varmt barn , men vi var super glade for den alligevel

Anmeld

14. august 2012

christinak

Maja_4000 skriver:

Nu ved jeg ikke hvilken bil I har .. Men vi havde en Odder Zip på x-dream stel og den kunne "sagtens" ligge i mine forældres bagagerum .. Det kan vores Emmaljunga Nitro City IKKE ! .. Så jeg synes helt sikkert I skal teste om den kan være der , inden I køber .. Hvis vi havde vidst det , havde vi valgt en anden

Derudover havde vi en DuniDuo i stedet for voksi .. Men også med ulddyne .. Caroline har også været et varmt barn , men vi var super glade for den alligevel

Vores er også på x-Dream stel. Vi har en Opel astra sports Tourer den nye station car

Anmeld

14. august 2012

cecilie1984

christinak skriver:

Vi havde barnedåb i søndags og fik en voksi pose til lille manden, spørgsmålet er bare om jeg skal bytte den til en klapvogn. Han er 4 måneder nu og et varmt barn så ved ikke om voksien bliver for varm til ham. Vi har en Odder zip barnevogn og er jeg rigtig glad for, men den fylder bare hele bagage rummet når vi er ude og køre og så tænkte jeg at købe en emmaljunge nitro City klapvogn istedet for, hvad ville i gøre? 

jeg har også en orginal voksi og en emmeljunga scooter klapvogn som er en fin lille klapvogn med dreje hjul ligesom nitroen.

og jeg ville ikke være foruden hverken klapvogn eller voksi. Vores datter er født i juli (sidste år) og vi brugte voksi posen rigtig meget i vinters og regner med også at komme til det til vinter bare uden bæreplade nu...

har i ik evt fået nogen penge i gave i kan købe klapvognen for??

Anmeld

14. august 2012

Nea85

Nu hvor hun ikke er ældre, ville jeg klart vente lidt med at købe klapvogn, men jeg ville til gengæld beholde voksien uanset hvad Vi brugte en slee bee fra bilka (som godtnok er med dun) sidste vinter i barnevognen, og det fungerede rigtig godt her.
Vi købte klapvognen i januar, og vi fik at vide at den var koldere at sove i end barnevognen, så hun anbefalede enten kørepose OG dyne eller en voksi/dunpose.

Mht. det med pladsen i bilen.. Vi har en citroën saxo og en odder zip på x-dream stel, og i og med at barnevognen kan skilles ad i flere dele, fylder den mindre i bagagerummet end vores emmaljunga cerox klapvogn - jeg ved ikke om nitroen fylder mindre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.