fucking so!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.764 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Anonym trådstarter

der blev lavet en købekontrakt over en sød hund jeg skulle overtage. Og damen - ændre underligt nok mening. Men det gik jeg ikke med til og sagde at hunden blev hos mig - den havde det godt og var knyttet til sit nye hjem og hun fortsat fik sine penge. Hun prøvede ovetale mig nogle gange indtil jeg får nok - og siger jeg har resten af hendes penge og kommer ud med dem - og så er handlen afsluttet og hun skal give mig mappen over hunden! jeg gir hende købekontrakten hvor hun skal underskrive at pengene er modataget - rejser hun sig, hvor jeg ikke længere tænker over det - hvor hun pludselig bare ha skyldet det ud i wc'et og wupti. så fik jeg ellers bare besked på at lade hunden blive og forlade hendes grund - og bogen stod hun smilene med i håneden!!! kan jeg anmelde det?????????????????????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

der blev lavet en købekontrakt over en sød hund jeg skulle overtage. Og damen - ændre underligt nok mening. Men det gik jeg ikke med til og sagde at hunden blev hos mig - den havde det godt og var knyttet til sit nye hjem og hun fortsat fik sine penge. Hun prøvede ovetale mig nogle gange indtil jeg får nok - og siger jeg har resten af hendes penge og kommer ud med dem - og så er handlen afsluttet og hun skal give mig mappen over hunden! jeg gir hende købekontrakten hvor hun skal underskrive at pengene er modataget - rejser hun sig, hvor jeg ikke længere tænker over det - hvor hun pludselig bare ha skyldet det ud i wc'et og wupti. så fik jeg ellers bare besked på at lade hunden blive og forlade hendes grund - og bogen stod hun smilene med i håneden!!! kan jeg anmelde det?????????????????????????

Altså hun har stadig nogle af dine penge eller hvordan ? 

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

Altså hun har stadig nogle af dine penge eller hvordan ? 

ja hun har dem alle. påstår jeg får dem igen... men er det stadig noget hun kan komme godt fra?

Anmeld

14. august 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

ja hun har dem alle. påstår jeg får dem igen... men er det stadig noget hun kan komme godt fra?

Nej jeg vil kalde det tyveri, du skal have dem med det samme, ellers synes jeg du skal ringe til politiet, hvor meget drejer det sig om ?

Anmeld

14. august 2012

bøllen

Havde du hunden med dig ??

Kunne du ikke bare tage den og gå. 

Anmeld

14. august 2012

babymus77

Ja da skynd dig at ring og meld hende, det havde jeg gjort!!! Iøvrigt hvor er hun dog fræk!!!! 

Anmeld

14. august 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

hold da op  er hunden registret i dit eller sælgers navn ??

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

hold da op  er hunden registret i dit eller sælgers navn ??

stadig i hendes navn

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Ja da skynd dig at ring og meld hende, det havde jeg gjort!!! Iøvrigt hvor er hun dog fræk!!!! 

politiet blander sig desværre ikke så sådanne små sager

hunden står som ejer igennem den dame og jeg har ingen beviser mere

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Bøllen skriver:

Havde du hunden med dig ??

Kunne du ikke bare tage den og gå. 

jeg gik i panik og gik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.