Det er mine ribben! :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Deaktiveret profil

God Eftermiddag Damer... Håber i har nydt solen idag!

Jeg er 32+5 og mine ribben gør virkelig ondt.. Mest ovre i højre side.. Det føles virkelig som et trykket ribben, jeg kan mærke lillepigen ligger oppe ad ribbene, og presser sig ned på dem.. Men det gør virkelig ondt..

Er der andre der har prøvet noget lign. og kan man evt. gøre noget for at stoppe smerterne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

MorDk

Hej med dig!

Jeg har samme problem! Det gør dog mest ondt i venstre side. Det er Så frygteligt! Ligger skide dårligt om natten. Og hold nu om hvor det gør nas når jeg fx. skal vende mig!! Jeg har ikke fundet ud af hvad man kan gøre... desværre! Men ville bare sige du ikke er alene...!

Anmeld

14. august 2012

BellaCiinea

Camillamuz skriver:

Jeg er 32+5 og mine ribben gør virkelig ondt.. Mest ovre i højre side.. Det føles virkelig som et trykket ribben, jeg kan mærke lillepigen ligger oppe ad ribbene, og presser sig ned på dem.. Men det gør virkelig ondt..

Er der andre der har prøvet noget lign. og kan man evt. gøre noget for at stoppe smerterne?

Sådan har jeg det ca. hver 2.-3. dag, og jeg er ikk engang gravid! 

Og når jeg skal vende mig....................... 

Anmeld

14. august 2012

Deaktiveret profil

IsabellaCiinea skriver:

Sådan har jeg det ca. hver 2.-3. dag, og jeg er ikk engang gravid! 

Og når jeg skal vende mig....................... 

Hvor jeg føler med dig, Heldigvis har jeg kun oplevet det her i graviditeten.. Så glæder mig virkelig til det forhåbentlig stopper.

Anmeld

14. august 2012

Deaktiveret profil

MorDk skriver:

Hej med dig!

Jeg har samme problem! Det gør dog mest ondt i venstre side. Det er Så frygteligt! Ligger skide dårligt om natten. Og hold nu om hvor det gør nas når jeg fx. skal vende mig!! Jeg har ikke fundet ud af hvad man kan gøre... desværre! Men ville bare sige du ikke er alene...!

Det er nu rart at vide man ikke er alene, at der findes flere med samme problem.. Amen, det er så forfærdeligt.. Det gør virkelig, virkelig ondt.. kan mærke det trykker der, bare ved at trække vejret.. Av, 

Anmeld

15. august 2012

MarieMor

Er bange for at der ikke rigtig er noget at gøre og det er GANSKE normalt ..

Kan kun anbefale at ligge med overkroppen en smule hævet , det gør banyglider lidt ned istedet for længere op når man ligger på ryggen , og ellers er det vidst bare at hænge i indtil maven begynder og synke lidt ..

... Jo forresten her hjalp det at skifte den almindelige bh ud med en uden bøjle i en periode .. Det virkede rigtig godt !!! 

Anmeld

15. august 2012

morethanperfect

Camillamuz skriver:

Åhh ja ... Føler også mine ribben er fyldt med blå mærker Har godt nok ondt og kan knapt nok sidde op .. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.