Mange gange undskyld, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2008

Siber

hørt hørt, alle jader, også dem der er blevet til en sok med en femmer i i - gælder seføli ikke mig8D

Jeg kommer ikke til Jylland, jeg er tager til Bornholm for at blive passet og plejet, og venter med længsel på at farmand kommer hjem!(L)

hohoh
Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Rasmine

Jeg er til det hele, spansk, tysk, fransk, dansk, svensk, italiensk... U name it, Iv'e got it baby. For den rigtige pris naturligvis.. ;)

Anmeld

11. marts 2008

Rasmine

LOL.
JOKE!
Jamen, taler lidt spansk, er dog blevet noget rustent, har ikke brugt det siden 2001.
Og svensk er jeg også til. ;)

Anmeld

11. marts 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Jeg er til det hele, spansk, tysk, fransk, dansk, svensk, italiensk... U name it, Iv'e got it baby. For den rigtige pris naturligvis.. ;)[/citat] Det er ligefør jeg får røde kinder:$ Kan man nå at ombestemme sig med d. 27 ??

Anmeld

11. marts 2008

Muffinmus

Ha ha... havde sgu også spansk på det berøte VAG...man det var i 99 og kan dælme ikke huske meget af det..
I øvrigt vil jeg da lige pointere at i Vammen er ALLE fliserne mine...abre lige så i ikke maser jeg på....bor sgu også lige over for plejehjemmet8D8D8D8D

Anmeld

11. marts 2008

Rasmine

MariaE skriver:

Ha ha... havde sgu også spansk på det berøte VAG...man det var i 99 og kan dælme ikke huske meget af det..
I øvrigt vil jeg da lige pointere at i Vammen er ALLE fliserne mine...abre lige så i ikke maser jeg på....bor sgu også lige over for plejehjemmet8D8D8D8D

Havde også spansk på VAG.
Og på Handelsskolen.
Og på Gran Canaria, det var det som gav mest.
Det på VAG har jeg vist fortrængt.

Bare rolig, vi kommer slet ikke sårn lige til Vammen.. ;)
Nat nat...

Anmeld

11. marts 2008

Lene76

jeg kan desværre ik den 27 så jeg håber det blir den 26 :D

Anmeld

12. marts 2008

Tynen

Hop, hop! - Op med indlægget!

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.