Så er vandet gået....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

MarieMor

Ihh hvor spændend.  ... Håber der er godt gang i det nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Mutti2B

Er lige kommet hjem fra sygehuset. Det var ikke vandet . De kunne ikke sige hvad det var andet end at det må ha været forvandet, men det fik jeg jo at vide var gået for 10 uger siden. Men jm må ha taget fejl den gang eller også var det slimproppen. Jeg er ked af det og mega skuffet. I hører nok ikke mere fra mig før jeg har født, for vil ikke sætte gang i en hel masse en gang til

Anmeld

14. august 2012

Masig

Mutti2B skriver:

Er lige kommet hjem fra sygehuset. Det var ikke vandet . De kunne ikke sige hvad det var andet end at det må ha været forvandet, men det fik jeg jo at vide var gået for 10 uger siden. Men jm må ha taget fejl den gang eller også var det slimproppen. Jeg er ked af det og mega skuffet. I hører nok ikke mere fra mig før jeg har født, for vil ikke sætte gang i en hel masse en gang til

Kan godt forstå du er skuffet, men tror nu ikke nogle af os synes du har "sat gang i en masse".... uanset hvad er det jo spændende at høre hvordan det går med folk herinde.. jeg synes da i hvert fald det er interessant at høre hvordan folk har det og hvad der sker... uanset om det er fødsel eller ej der er gang i

Anmeld

15. august 2012

Kay

øv for pokker... er også lige selv kommet hjem uden vand afgang

Anmeld

15. august 2012

nielsen80

Mutti2B skriver:

årh nej!

Og du skal ikke være, det er jo altså hvad der sker. Det er sku ikke til at vide, når kroppen laver så mange tricks. Kan godt forstå du er skuffet

Anmeld

15. august 2012

MarieMor

Mutti2B skriver:

Øv hvor ærgeligt  Men synes nu bestemt heller ikke der er grund til at gå under jorden bare derfor  

Håber det snart bliver din tur 

Anmeld

15. august 2012

Rosengreen

Øv hvor træls  Men pyt, du skal ikke være flov, vi følger gerne med i hvad der sker..

Håber snart der sker noget mere, måske det var starten på noget 

Anmeld

15. august 2012

Tanjadamgaard

Øv altså, kan godt forstå du er skuffet.. 

Men syntes ikke du skal være flov, det kan ske for selv den bedste. Men mon ikke det er optakt tl noget, vi har jo kun 7 dage til termin  Her sker der absolut ingenting, udover lidt jag og stikken i underlivet

Anmeld

15. august 2012

fairlady

glæder mig ligesom de andre piger også til aat høre mere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.