Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Kikærter er LÆKRE! Jeg elsker humus og kikærtedeller. Men for fanø..... Vi har kun to kogeplader og en MINI!!! ovn... Så jeg får virkelig ikke lavet mange slags fars til deller. dybt frustrerende. Men jeg kan ikke lide de melede sojabønner. Åh, hvor er de klamme. Men jeg fandt lige en masse linser i skabet. Så i morgen står den på linsesuppe! Vi har lige aftalt at se om ikke vi kan få de tre ting ind i maden hver dag
Kikærter er LÆKRE! Jeg elsker humus og kikærtedeller. Men for fanø..... Vi har kun to kogeplader og en MINI!!! ovn... Så jeg får virkelig ikke lavet mange slags fars til deller. dybt frustrerende.
Men jeg kan ikke lide de melede sojabønner. Åh, hvor er de klamme. Men jeg fandt lige en masse linser i skabet. Så i morgen står den på linsesuppe! Vi har lige aftalt at se om ikke vi kan få de tre ting ind i maden hver dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Jeg har lige fået denne opskrift, måske du også kan bruge den og variere den lidt http://studentermad.dk/visopskrift.asp?id=101De kan fryses, så de bare skal varmes når du skal bruge dem, og det kunne jo evt. være i ovnen, hvis l døjer med pladsmangel på kogepladerne
Jeg har lige fået denne opskrift, måske du også kan bruge den og variere den lidt http://studentermad.dk/visopskrift.asp?id=101De kan fryses, så de bare skal varmes når du skal bruge dem, og det kunne jo evt. være i ovnen, hvis l døjer med pladsmangel på kogepladerne
Mhmhmhmh, falafel Elsker det Det man kan købe i føtex på frost er dog noget LORT.men TAK! Det er rigtig sødt af dig!!
Dinna88 skriver: Mhmhmhmh, falafel Elsker det Det man kan købe i føtex på frost er dog noget LORT.men TAK! Det er rigtig sødt af dig!!
tarkoflen skriver: Jeg har kun købt dem fra natuna, men det er maaaange år siden, og jeg har fået at vide, at de er mega nemme at lave, så det vil jeg prøve en af dagene
Jeg har kun købt dem fra natuna, men det er maaaange år siden, og jeg har fået at vide, at de er mega nemme at lave, så det vil jeg prøve en af dagene
Jep, det er dem. De smager slet ikke af falafel Ægte falafel i et pitabrød - MUMS! Eller faktisk bare som deller til aftensmaden, mums!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128