Sojaprotein, halvt vegetar, problemer, ååååååååh..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

tarkoflen

Dinna88 skriver:

Kikærter er LÆKRE! Jeg elsker humus og kikærtedeller. Men for fanø..... Vi har kun to kogeplader og en MINI!!! ovn... Så jeg får virkelig ikke lavet mange slags fars til deller. dybt frustrerende.

Men jeg kan ikke lide de melede sojabønner. Åh, hvor er de klamme. Men jeg fandt lige en masse linser i skabet. Så i morgen står den på linsesuppe! Vi har lige aftalt at se om ikke vi kan få de tre ting ind i maden hver dag

Jeg har lige fået denne opskrift, måske du også kan bruge den og variere den lidt

http://studentermad.dk/visopskrift.asp?id=101

De kan fryses, så de bare skal varmes når du skal bruge dem, og det kunne jo evt. være i ovnen, hvis l døjer med pladsmangel på kogepladerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Dinna88

tarkoflen skriver:

Jeg har lige fået denne opskrift, måske du også kan bruge den og variere den lidt

http://studentermad.dk/visopskrift.asp?id=101

De kan fryses, så de bare skal varmes når du skal bruge dem, og det kunne jo evt. være i ovnen, hvis l døjer med pladsmangel på kogepladerne

Mhmhmhmh, falafel Elsker det Det man kan købe i føtex på frost er dog noget LORT.
men TAK! Det er rigtig sødt af dig!!

Anmeld

14. august 2012

tarkoflen

Dinna88 skriver:

Mhmhmhmh, falafel Elsker det Det man kan købe i føtex på frost er dog noget LORT.
men TAK! Det er rigtig sødt af dig!!

Jeg har kun købt dem fra natuna, men det er maaaange år siden, og jeg har fået at vide, at de er mega nemme at lave, så det vil jeg prøve en af dagene

Anmeld

14. august 2012

Dinna88

tarkoflen skriver:

Jeg har kun købt dem fra natuna, men det er maaaange år siden, og jeg har fået at vide, at de er mega nemme at lave, så det vil jeg prøve en af dagene

Jep, det er dem. De smager slet ikke af falafel Ægte falafel i et pitabrød - MUMS! Eller faktisk bare som deller til aftensmaden, mums!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.