Vi venter vores total ønskebaby til feb/mar.
Da jeg blev gravid sidste år som endte i en MA, fortalte vi det til familie og venner inden NF, min mormor har en masse oldebørn og børnebørn da min mors side har mange søskende.
Min fars side har jeg kun 2 fætre og 1 kusine. Ingen af dem har børn endnu. Da vi fortalte det til farmor sidste år blev hun så lykkelig for så kunne hun fortælle alle hendes venner osv, at hun skal være oldemor for første gang! Ih hun blev så glad!
Vi mistede jo fosteret og hun var rigtig støttende.
Jeg er 12+0 idag og min søster ringede igår og fortalte at min ældste fætter skal være far men hun kendte ikke terminsdatoen.
Kiggede så lidt på hans profil (de har været sammen siden feb 2012 og skrev så til ham, stort tillykke med at han skal være daddy, hvad var terminsdatoen, og var rigtig glad på hans/deres vegne. (DET ER JEG OGSÅ)
Hun har termin 9. feb 2013 - jeg har d. 26 feb 2013. Dvs vi har 16 dages forskel på termin

Det er lidt sjovt og er super glade for vi kan være gravide på samme tid, (skal lige siges jeg aldrig har mødt hende men skal møde hende på torsdag hvor de holder fødselsdag)
Hele min fars familie kommer og der har vi været til NF som forhåbentlig er gået godt.
Er så spændt og samtidig lidt i chok da jeg jo havde regnet med vi skulle give det første oldebarn, når jeg trods alt er "barnebarnet" og ikke "barnebarnets kæreste"

Hvordan havde I reageret?
Og så til mit andet spørgsmål: Vi skal offentliggøre graviditeten på søndag. Vi har købt små Peter Plys invitationer hvor vi inviterer til fødselsdag, kan vi godt være bekendt at dele dem ud til min farmor, søster, far + kone, når der kommer andre fra deres familie? Det er det eneste tidspunkt vi er samlet og min far rejser til Tyrkiet i en uge samme dag.