Ja så blev jeg også enlig.... Desværre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Leneur

men måtte jo tage konsekvensen af at manden ikke er til at stole på.
Synes bare det er hårdt med alt det man skal have styr på og selvom jeg er landet hos min mor føler jeg mig lidt boligløs og håber der snart dukker en lejlighed op som jeg kan få gjort i stand inden prinsessen kommer i september. Min x ved også lige hvor han skal trykke henne hvad angår lillepigen men håber og tror det kun er fordi han såret at han lige pt siger han ikke vil have noget med hende at gøre. For på trods af hans fejl og mangler er han en rigtig god far for hans 2 drenge og det skulle han da også gerne blive for vores lille pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Leneur skriver:

men måtte jo tage konsekvensen af at manden ikke er til at stole på.
Synes bare det er hårdt med alt det man skal have styr på og selvom jeg er landet hos min mor føler jeg mig lidt boligløs og håber der snart dukker en lejlighed op som jeg kan få gjort i stand inden prinsessen kommer i september. Min x ved også lige hvor han skal trykke henne hvad angår lillepigen men håber og tror det kun er fordi han såret at han lige pt siger han ikke vil have noget med hende at gøre. For på trods af hans fejl og mangler er han en rigtig god far for hans 2 drenge og det skulle han da også gerne blive for vores lille pige.

æv da!
Men flot at du kunne træffe beslutningen for dig og lillepigen
STOOOOOR knuser herfra!!!

Anmeld

14. maj 2009

Leneur

Caroline86 skriver:

æv da!

Tak skal du have søde Caroline.

Knus til dig også.

Anmeld

14. maj 2009

Sweet1978

Caroline86 skriver:

æv da!

Enig det vigtigste er dit og barnets tarv. Håber han ændrer mening og vil se sin datter, for det er vigtigt at vide hvor man kommer fra. Jeg har selv en datter på 1½ som har nul kontakt til sin biologiske far og er da sikker på hun vil opsøge ham når hun bliver ældre.

Anmeld

14. maj 2009

Leneur

Sweet1978 skriver:

Enig det vigtigste er dit og barnets tarv. Håber han ændrer mening og vil se sin datter, for det er vigtigt at vide hvor man kommer fra. Jeg har selv en datter på 1½ som har nul kontakt til sin biologiske far og er da sikker på hun vil opsøge ham når hun bliver ældre.

Tak skal du have. Ja jeg tænker nemlig på mit barn og mig først. Han har fået så mange chancer men har ikke grebet dem, så nu må han mærke hvad det vil sige ikke at gribe dem men suk han er strid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.