Hvad virker mod hårtab ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Karo

Jeg er ikke gravid og ammer ikke og har ikke gjort det i lang tid, men alligevel rasler hået af mig pt

Jeg plejer at have en tyk manke, men den skrumper hastigt ind.

Men hvad er det man kan tage for at styrke håret ? Er B, D vitamin eller noget helt andet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

MorDk

Uh jeg ved ikke men kigger liiige med her. Havde samme problem! Efter jeg stoppede med at amme min søn så mistede jeg MEGET hår  Her i denne graviditet er det blevet kraftigt igen og jeg er SÅ bange for det hele bare falder igen igen... nu er det lige blevet kraftigt!!! SUK!

Anmeld

14. august 2012

LRJ

Karo skriver:

Jeg er ikke gravid og ammer ikke og har ikke gjort det i lang tid, men alligevel rasler hået af mig pt

Men hvad er det man kan tage for at styrke håret ? Er B, D vitamin eller noget helt andet ?

Da jeg tabte lidt af mit hår, sagde lægen at jeg skulle købe zink piller, det hjalp ved mig

Anmeld

14. august 2012

ESV

Karo skriver:

D vitamin

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Lone H. skriver:

Da jeg tabte lidt af mit hår, sagde lægen at jeg skulle købe zink piller, det hjalp ved mig

Købte du dem på apoteket eller?

Anmeld

14. august 2012

LRJ

MorDk skriver:

Købte du dem på apoteket eller?

Ja

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Lone H. skriver:

Ja

Oki takker

Anmeld

15. august 2012

Karo

Lone H. skriver:

Det må jeg prøve

tak

Anmeld

15. august 2012

Dinna88

Silica plus fra Matas Jeg tog det primært for at få stærkere negle, men det tages også for håret.

Anmeld

15. august 2012

SS82

Jeg har en kunde (jeg er frisør) der har været ramt af kræft. Hun fortalte at hendes læge på sygehuset havde anbefalet hende at spise STÆRK B VITAMIN og E VITAMIN KAPSLER for hendes hår efter hun var færdig med behandling og håret skulle til at vokse ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.