Så tager vi lige en barn syg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Heidi.

Ja det er godt nok ikke Phillipa det omhandler, men Frederikke. Hendes astma er rigtig slem disse dage, jeg ved ikke om det er det omskiftelige vejr, eller hvad det er. Men hun hoster simpelthen så meget. Og det er til trods for at hun får astmamedicin.
Faktisk har hun været på astmamedicin næsten hele 2009, og det er ikke normalt..
Jeg er faktisk begyndt at spekulere på om der er noget galt med vores indeklima. Det er jo nybyg vi bor i(2006), men jeg spekulere virkelig meget over det, om det også er derfor jeg så tit er syg?? Det er som om at luften her er vildt tæt.
Jeg kan mærke det i mine øjne, fordi jeg har kontaktlinser på, og mine øjene er tit meget tørre.
Vi har sådanne noget ventilation i lejligheden som kører bla gennem vores emhætte, og gennem den ventilation der er ude i brusekabinen...Og nogle gange så suger den simpelthen så sindsygt meget at vores hoveddør den står og piver..
Gad vide hvad det koster og få en ud og se på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Smølf

Hej Heidi,

Øv med frederikke... God bedring med hende. Med hensyn til indeklimaet, så har det vel en betydning at det er nybyg... Nye huse plejer jo som regel at være hermetisk lukkede. Så undrer mig lidt at jeres dør piber... Det må da være en fejl? Og så er det vel bygherre, der skal står for at udbedre det...

Vi bor også i nybyg, men jeg oplever at Sebastian (7-9-13) ikke er så ofte syg mere... Vin har også sådan noget ventilationssystem, der cirkulerer luften i huset.

Og nu er jeg nysgerrig... Hvor bor i henne i høje taastrup?

KH Neta

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Bor i, i det nye i landsbyen, det der ligger ud til stationsvejen?
Vi bor i noget der hedder EssexPark. Det ligger ud til Skåne Boulevard, og Halland Boulevard.

Anmeld

14. maj 2009

Smølf

Heidi-Godsk skriver:

Bor i, i det nye i landsbyen, det der ligger ud til stationsvejen?
Vi bor i noget der hedder EssexPark. Det ligger ud til Skåne Boulevard, og Halland Boulevard.

Det er da lige det vi gør.... Har et af de 2 etagers huse, som vender ud mod Stationsvejen....

KH Neta

Anmeld

14. maj 2009

Stumpen

Jeg kan ikke svare dig på det med indeklimaet, men det er da med at få det undersøgt mht. hendes astma..

Jeg sidder lidt og tænker på om det sygdom du har haft kan skyldes at det var tegn fra din krop om at den var ved at være træt og at du for alvor mærker det nu ved udbrændtheden?? Men altså er der noget i vejen med indeklimet, kan det selvfølgelig også have indvirkning på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.