Tager jeg for lidt på ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2012

morethanperfect

Hej piger ..

Er i dag 33+2 og har taget lige knapt 8 kilo på ...

Er det for lidt ??
Hvad har i taget på ??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

fif

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Er i dag 33+2 og har taget lige knapt 8 kilo på ...

Er det for lidt ??
Hvad har i taget på ??  

Nej, hvis barnet har det godt så ska det jo nok tage det på, som det har brug for!Jeg tog ca 10 kg under hele graviditeten  Kom faktisk på en fedme kur, hvor jeg sku drikke fed fløde med forskellige ting i... Men tog ik rigtig på af det.. Så tror ik du ska tænke så meget over det. Hva siger din jordemoderen??

Anmeld

15. august 2012

morethanperfect

fif skriver:

Nej, hvis barnet har det godt så ska det jo nok tage det på, som det har brug for!Jeg tog ca 10 kg under hele graviditeten  Kom faktisk på en fedme kur, hvor jeg sku drikke fed fløde med forskellige ting i... Men tog ik rigtig på af det.. Så tror ik du ska tænke så meget over det. Hva siger din jordemoderen??

Tror han vokser som han skal .. Skal snart til Jm igen så jeg må lige høre hende ad ..

Jeg tog bare meget mere på med Oscar 

Anmeld

15. august 2012

fif

morethanperfect skriver:

Tror han vokser som han skal .. Skal snart til Jm igen så jeg må lige høre hende ad ..

Jeg tog bare meget mere på med Oscar 

Ja men det er nok meget forskelligt jo 

Anmeld

2. september 2012

Karina80

Hej

jeg er i 39+0 og har planlagt kejsersnit på onsdag. Jeg har alt i alt taget 9,5 kg på.  

Ved den sidste scanning for 2 uger siden, vidste det sig, at mit barn ligger 15,8 % under gennemsnittet, men indenfor det normale. Så det betyder ikke noget, at man ikke har taget så meget på.  Det kommer jo også an på, hvad sin bmi erninsjensen graviditet og jeg har altid værettynd og er ikke en der har problemer med vægten. 

(grunden til scanningen var fordi mit barn vender med numsen ned af og de evt. Ville prøve at vende den. Det havde ikke noget med vægten at gøre) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.