Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er der 30 dage til termin ♥ Jeg er godt spændt! Går sådan og tænker på hvordan hun mon ser ud *S* Ligner hun sin storebror?
Lignede jeres unger hinanden?? Eller kom de til det efter noget tid evt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
følger lige med her, jeg har 11 dage til termin, og går selv rundt og tænker over det samme
MorDk skriver: Nu er der 30 dage til termin ♥ Jeg er godt spændt! Går sådan og tænker på hvordan hun mon ser ud *S* Ligner hun sin storebror? Lignede jeres unger hinanden?? Eller kom de til det efter noget tid evt?
Jeps, mine er som 2 dråber vand...
Ja, vores børn lignede hinanden ved fødslen. De ligner stadigvæk hinanden, men da de er en dreng og pige er der lidt mere forskel.
Solstrålebørn skriver: Jeps, mine er som 2 dråber vand...
Åh en pigeudgave af min Basse.... Smelte Smelte Men nu må vi se *S*
MorDk skriver: Åh en pigeudgave af min Basse.... Smelte Smelte Men nu må vi se *S*
MoarHvidovre skriver: Ja, vores børn lignede hinanden ved fødslen. De ligner stadigvæk hinanden, men da de er en dreng og pige er der lidt mere forskel.
Det synes jeg, de gør, dog kommer der flere og flere forskelle, jo større de bliver
Du kan da lige få et billede fra sidste uge, så må du selv vurdere
Dot D skriver: Det synes jeg, de gør, dog kommer der flere og flere forskelle, jo større de bliver Du kan da lige få et billede fra sidste uge, så må du selv vurdere
Sikke nogle kønne unger du har ♥ Jeg sys godt man kan se de ligner hinanden *S*
her er et billede af mine unger kan ikke helt selv finde ud af om de ligner hinanden
billede 1 er mig med den store
billede 2 er den lille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128