Hmm.. Kan det være det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Anonym trådstarter

Jeg går enormt meget og klør mig i skridtet... Kan det være både svamp og skedekatar? Jeg har købt Canesten, og det hjælper utroligt meget... Andre der har det på samme måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Heidi.

Hvad vasker du dig med forneden?? Jeg kan nemlig godt få det som dig hvis jeg IKKE bruger intimsæbe... Eller hvis jeg bruger allways bind..

Anmeld

14. maj 2009

Anonym trådstarter

Jeg bruger intimsæbe... Efter jeg har født, skal jeg gå med bind hver evig eneste dag...

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Hvilke bind?

Jeg blødte i rigtig lang tid efter sidste fødsel... 10 uger.. og jeg brugte nemlig allways til og starte med. Og så begyndte jeg at få den vildeste kløe. Og så købte jeg apotekets egne bind.. De er rigtig gode.. Der kan huden ånde igennem..

Men der er rigtig mange der får svamp efter en fødsel.. Men jeg vill nu nok gå op til lægen. Jeg fik svamp efter 1. fødsel. Og der fik en en kæmpe stikpille.. Det hjælp rigtig hurtigt.

Anmeld

14. maj 2009

Anonym trådstarter

Jeg bruger libresse... Jeg skal heldigvis til lægen på Onsdag til 8 ugers undersøgelse... Uh, jeg er slet ikke glad for stikpiller... Vil allerhelst have det i pille form...

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Det er jo bare en stikpille op i skeden... Man kan overhovedet ikke mærke det..
Libresse er heller ikke godt.. Jeg ville skifte hvos jeg var dig.. Apotekets bind er lige så tynde som de andre.

Anmeld

14. maj 2009

Anonym trådstarter

Tak skal du have.. Så skifter jeg om til dem...

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Var så lidt

Anmeld

14. maj 2009

Anonym trådstarter

Heidi-Godsk skriver:

Var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.