endnu et spørgsmål og ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej alle!
Vælger at være anno pga. familie som godt kan være herinde!
Manden og jeg vil gerne have et barn, og jeg har I mange år været på pillen. Jeg stoppede for nogle måneder siden og har haft almindelig mens én gang, venter på den anden. Jeg kender derfor ikke min cyklus endnu, men kan I fortælle mig - hvornår i cyklus har man ægløsning? Jeg har fået at vide både 2 uger efter første mens dag og 2 uger inden første mens dag!? Hvornår skal jeg bruge ægløsnings test så? Min sidste månedscyklus var ca. 35 dage og det er 3,5 uge siden jeg havde første mens dag.
HJÆÆÆLP!
Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

MaleneG

Anonym skriver:

Hej alle!
Vælger at være anno pga. familie som godt kan være herinde!
Manden og jeg vil gerne have et barn, og jeg har I mange år været på pillen. Jeg stoppede for nogle måneder siden og har haft almindelig mens én gang, venter på den anden. Jeg kender derfor ikke min cyklus endnu, men kan I fortælle mig - hvornår i cyklus har man ægløsning? Jeg har fået at vide både 2 uger efter første mens dag og 2 uger inden første mens dag!? Hvornår skal jeg bruge ægløsnings test så? Min sidste månedscyklus var ca. 35 dage og det er 3,5 uge siden jeg havde første mens dag.
HJÆÆÆLP!
Kram

man siger det er 12-16 dage før næste mens, at ægløsningen falder, dog skal du være opmærksom på at når din cyklus er så lang, er det ikke sikkert at du har ægløsning endnu.

Anmeld

14. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tak for dit svar... det kan være at vi skal vente et par måneder mere og se om den bliver mere regelmæssig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.