køn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er lige anonym da vi ikke ønsker kønnet ud før jeg har født .

Men pludselig er jeg bare så meget i tvivl om kønnet . Jeg er i tvivl om det nu er det rigtige vi har fået af vide .

Så er der nogen af jer kloge kvinder som er god til at læse scannings billeder der vil fortælle hvad i tror det bliver .

Jeg har sat to billeder ind som skulle være taget nede fra.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

An&Jo

kender intet til det, men hvis du er i tvivl og har brugt mange penge på udstyr der er kønsbetinget, så ville jeg nok råde dig til at få en 3D skanning eller en sen kønsscanning, så i er sikker på hvad der kommer ud til jer..

Man kan ikke altid regne med hvad man får afvide til MD, for de har ofte rigtig travlt, og der kan ses forkert, og de giver somregel heller ingen garanti for at det er 100% rigtigt hvad de siger..

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

kender intet til det, men hvis du er i tvivl og har brugt mange penge på udstyr der er kønsbetinget, så ville jeg nok råde dig til at få en 3D skanning eller en sen kønsscanning, så i er sikker på hvad der kommer ud til jer..

Man kan ikke altid regne med hvad man får afvide til MD, for de har ofte rigtig travlt, og der kan ses forkert, og de giver somregel heller ingen garanti for at det er 100% rigtigt hvad de siger..

Tak for dit svar ..

Jeg ved ikk hvorfor jeg er blevet så meget i tvivl, for da jeg så det til selve scanningen hun gjorder meget ud af at scanne der nede for at være sikker , der var jeg helt sikker og har os været det indtil nu , men pludselig kom der bare op i mig , tænk nu hvis det er det modsatte , for ja vi har købt konsbestemte ting ..

Men jeg må lige tjekek hvad en 3 D scanning eller kønsscanning koster , men jeg er bare 29+ er det ikk for sent med de scanninger ??

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Jeg har virkelig svært ved at se hvad der er hvad .... Så kan desværre ikke hjælpe! MEN kender det godt det med man bliver i tvivl. Har det da stadig i tankerne... Tænk nu hvis der kommer en dreng ud??? Ja så bliver han altså kldt i lyselilla og lyserød et par måneder...

Anmeld

14. august 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Tak for dit svar ..

Jeg ved ikk hvorfor jeg er blevet så meget i tvivl, for da jeg så det til selve scanningen hun gjorder meget ud af at scanne der nede for at være sikker , der var jeg helt sikker og har os været det indtil nu , men pludselig kom der bare op i mig , tænk nu hvis det er det modsatte , for ja vi har købt konsbestemte ting ..

Men jeg må lige tjekek hvad en 3 D scanning eller kønsscanning koster , men jeg er bare 29+ er det ikk for sent med de scanninger ??

en 3D skanning er ihvertfald ikke for sen at få endnu, men ved ikke om de tilbyder kønsscanninger så sent, men det kan du jo altid spørge om..

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Tak for dit svar ..

Nej vi var til 3 scanning i 30+ og der kan man se det tydeligt

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg har virkelig svært ved at se hvad der er hvad .... Så kan desværre ikke hjælpe! MEN kender det godt det med man bliver i tvivl. Har det da stadig i tankerne... Tænk nu hvis der kommer en dreng ud??? Ja så bliver han altså kldt i lyselilla og lyserød et par måneder...

Jeg synes nemlig os pludselig det er møg svært at se på de billeder ..

Ja lige præcis sådan har jeg det nemlig os , men jeg tænker bare man har brugt såå mnage penge på tøj og sådan . arg jeg har da os bare kært mit hovede helt op til at mistænke at det er det modsatte køn end hvad vi ahr fået af vide ..

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

en 3D skanning er ihvertfald ikke for sen at få endnu, men ved ikke om de tilbyder kønsscanninger så sent, men det kan du jo altid spørge om..

Tak , vil lige undersøge det ..

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Nej vi var til 3 scanning i 30+ og der kan man se det tydeligt

Tak , hvor fik i den lavede henne ??

Nu ved jeg nemlig du er fra københavns området , det er jeg nemlig selv

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Sådan her ser vores baby ud nedefra... og jeg kan ikke se nogen TAP og 3 gange er der blevet sagt det er en pige! Sååå det regner vi meget stærkt med. Vi har også købt en masse pigefarver... MEN alligevel kommer tvivlen. Sådan var det også med vores søn! Selvom tappen var MEGET tydelig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.