anbefal en sunblock!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. august 2012

siw84

vi står og skal til gran canaria i slutningen af august og ville så rigtig gerne have smurt sebastian ind i sunblock pga. den stærke sol der nede.
Men da jeg ikke rigtig kender til dem, kan i så anbefale en og dens evt. pris?

Hilsen moren som vil ha sønnens hud ekstra godt beskyttet i syden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

K&S

siw84 skriver:

vi står og skal til gran canaria i slutningen af august og ville så rigtig gerne have smurt sebastian ind i sunblock pga. den stærke sol der nede.

Jeg vil ikke anbefale en decideret sunBLOCK, for så kan kroppen slet ikke ånde - man kan blive helt dårlig, fordi kroppen koger...

Hvor gammel er din søn? Og har han meget sart hud?

Vi rejser til Cran Canaria om en lille måneds tid og Anton på 2 år får en vandfast solcreme med faktor 30 på

Anmeld

14. august 2012

Majbrit P

siw84 skriver:

Sol faktor 50 spray og sommerhat, og så skal der smøres nyt lag på hver 50 minut.  

Sol Faktor 30 er også okay, men der skal du smøre på hver 30 minut.

Det kommer jo an på hvor tit du vil smøre og hvor sart din søns hud er. Vil ikke anbefale en direkte sunblock, da den er meget fed og stopper din søns hud til, så han kan få svedeture og få det varmere end der er i forvejen.

Vil helt klart anbefale en spray solcreme. 

Anmeld

14. august 2012

Pige2009

siw84 skriver:

Jeg har været på Mallorca med min datter på 2 i år og vi brugte Derma faktor 30, som de to foregående år. Denne solcreme er både mærket og udviklet med Astma og allergiforbundet samt svanemærket

Anmeld

14. august 2012

M (:

Jeg vil klart anbfale La Roche-posay. Det er et rimelig pebret mærke, men tilgengæld er deres produkter fantastiske!

Jeg brugte deres solcreme (faktor 15+30) + aftersun under tre måneders udveksling i Thailand, og blev ikke solskoldet en eneste gang (når jeg huskede at tage det på! )..

Jeg valgte i sin tid det mærke pga. anbefaling fra apoteket, da jeg har tendens til allergi. Har aldrig døjet under dette mærke, og er vildt tilfreds!

Som sagt er produkterne rimelig dyre, men tilgengæld er de virkelig gode, fedter ikke og er drøje i brug. (:

God tur!

Anmeld

14. august 2012

MarieMor

Vi var på gran canaria sidste år først i november og vi havde en solcreme med fra apoteket på faktor 50 til vores søn på 1 år ...

Herhjemme bruger vi nu derma eco faktor 30 da han pludselig ikke kunne tåle apotekets mere - ihvertfald duede den ikke længere på ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.