Så duede vores net herhjemme
det kommer og går lidt
Hej alle !!
d 6 august ringede JM kl 09, og sagde de gerne ville sætte mig igang idag.
jeg ringede til manden og vi kørte derop så vi var der 10.30
En JM (min mands vens mor ) tager vandet på mig kl 11, med sådan en strikke pind. jeg er 3 cm åben
Derefter bruger jeg tiden på badeværelset, efter jeg fik den levement 
kl. 11.30 bliver vi fulgt til fødegangen på 5 etage, og bliver taget godt imod.
vi aftaler at hvis der IKKE er sket noget (veer) inden kl 12.30, så skal jeg have V drop.
( ønsket om en epi blokade, ville jeg også få kl.12.30 sammen meddrop, pga jeg havde såå mange smerter i bækken, lænd og ben.
Vi går ned og skal have lidt mad, + hente tingnene i bilen...
2 franske for 50kr!!!!!!!!!!!!!!! nåe det fik manden, jeg to en mysli bolle og en cola
kl.12.30 er der stadig intet sket, så hun gør klar til drop og kalder en læge til epi blokaden.
det hele er lagt kl 13.30 ca...
Jeg kan se på computeren at Veerne starter ca kl 14, men jeg mærker den ikk
men jeg ender ud i Kvalme, fordi hun skruer op og skruer op for v drop, fordi veerne er uregelmæssige...
til sidst har jeg en masse veer, det sjovt at følge med i, på computeren...
claus går ud og ser håndbold kl 15.10, mens jeg læser mit SE&Hør..
Jeg kommer derefter op at stå og gå lidt, benene vil ik rigtig bære en, men det går ! skal jo os lii se om jeg kunne tisse.
kl.17 er jeg 6 cm åben
Så begynder jeg at ku mærke veerne, ikk noget slemt, da blokaden tager det værste, men det ender da med jeg ikke kan stå eller snakke
bare fra det ene minut til det andet...
kl 17.30 må jeg bede claus rykke i den røde snor, da det går AAAAALT for stærkt med veerne og jeg ikk kan holde igen...
Jm kommer og undersøger, jeg er fuld åben på 30 min.. fra 6 til 10 cm
jeg må dog kun presse lidt, og ikke igennem.. det var ik sjovt! men det gik godt
og kl 17.45 er MATHILDE FØDT 
vi kørte hjem kl 21