Hvem vil hjælpe mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Sara.

Jeg står i den situation at jeg igår fik svar pr. e-mail på et spørgsmål jeg havde skrevet til lægen i forbindelse med min søn og hans vandvorter.

Hun skrev så at hun skulle kigge på det og jeg skulle ringe og bestille en tid.

Men min tlf. vil hverken sende sms eller ringe ud (ved ikke om jeg kan modtage sms og opkald?)

Så kan ikke komme i kontakt med lægen. Og har ingen online venner på facebook, så nu spørger jeg jer herinde.

Mon der er en der vil sende min mand en sms og fortælle at jeg hverken kan smse eller ringe. Og at han skal ringe til lægen og bestille tid til Nor. Og at han kan komme i kontakt med mig over facebook.

Det vil betyde meget :-)

Krydser fingre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Dustmuz

Skriv beskeden som du vil have sendt og så skal jeg da være venlig og sende den for dig

Anmeld

14. august 2012

Sara.

Dustmuz skriver:

Skriv beskeden som du vil have sendt og så skal jeg da være venlig og sende den for dig

Ååååhhh tusind tak!!!

Jeg sender lige en privat besked med hans tlf. nr.

Der skal bare stå noget i retning af:

Min tlf. virker ikke. Hverken sms eller ringe. Gider du ringe til lægen og bestille tid til Nor. Du kan kontakte mig på facebook. Kys Sara. (ps en bruger på baby.dk har været så sød at hjælpe med at sende smsen)

Anmeld

14. august 2012

Solstrålebørn

Sara. skriver:

Jeg står i den situation at jeg igår fik svar pr. e-mail på et spørgsmål jeg havde skrevet til lægen i forbindelse med min søn og hans vandvorter.

Hun skrev så at hun skulle kigge på det og jeg skulle ringe og bestille en tid.

Men min tlf. vil hverken sende sms eller ringe ud (ved ikke om jeg kan modtage sms og opkald?)

Så kan ikke komme i kontakt med lægen. Og har ingen online venner på facebook, så nu spørger jeg jer herinde.

Mon der er en der vil sende min mand en sms og fortælle at jeg hverken kan smse eller ringe. Og at han skal ringe til lægen og bestille tid til Nor. Og at han kan komme i kontakt med mig over facebook.

Det vil betyde meget :-)

Krydser fingre

Har du Telenor? For der er der problemer idag... Mener faktisk også der er med et andet selskab... 

Anmeld

14. august 2012

Sara.

Solstrålebørn skriver:

Har du Telenor? For der er der problemer idag... Mener faktisk også der er med et andet selskab... 

Ja jeg har telenor...

Det har min mand også......

Måske der så heller ikke kan sendes smser til ham? (ved ikke om jeg kan modtage).

Hvor står det henne? Står der noget om hvor længe der går før de forventer at det virker igen?

Anmeld

14. august 2012

Solstrålebørn

Sara. skriver:

Ja jeg har telenor...

Det har min mand også......

Måske der så heller ikke kan sendes smser til ham? (ved ikke om jeg kan modtage).

Hvor står det henne? Står der noget om hvor længe der går før de forventer at det virker igen?

Har du facebook? 

Så kan du læse det her... 

https://www.facebook.com/telenordanmark

Anmeld

14. august 2012

Koen.

Min tlf virker heller ikke, har cbb men det køre på telenors net

Anmeld

14. august 2012

Sara.

Solstrålebørn skriver:

Har du facebook? 

Så kan du læse det her... 

https://www.facebook.com/telenordanmark

Ja det har jeg..

Mange tak. Vil lige ind og se det!

Anmeld

14. august 2012

Solstrålebørn

Sara. skriver:

Ja det har jeg..

Mange tak. Vil lige ind og se det!

Var så lidt... 

Så din mand kan nok heller ikke modtage sms/opkald... 

Anmeld

14. august 2012

Sara.

tanja. skriver:

Min tlf virker heller ikke, har cbb men det køre på telenors net

Ja det kan jeg forstå på det hele... troede det var min tlf. den var gal med.

Jeg har telenor. Håber det kommer i orden snart :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.