Ekstra Scanning 31+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Mor Til Oktober Børn

overrasket!!

Vi var til en ekstra scanning igår, da de ved MD scannig fandt ud af at min moderkage lå og spærrede for fødselsdvejen .. Alt gik fint, men vi har efter MD scanningen været i tvivl om kønnet, så vi spurgte om der var mulighed for lige at få tjekket op på det.. Og den søde jordemoder sagde at hun ville forsøge men var ikk sikkert, nu der ikk var så meget plads, men sørme så .. Vores lille PIGE blev pludselig til en lille DRENG  .. Der var ingen tvivl da vi så det på scanningen  

Er rigtig glad for at vi endnu ikk har gjort baby værelse klar, men til gengæld har vi bare ingenting til den lille bebs  Men neutralt tøj er også flot 

Skal lige siges at vi i min familie ikke har fået en dreng i godt og vel 50 år !!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

mortilnoahogmelina

Hvorfor var i i tvivl efter MD , ja spøger bare af ren nysgerrighed

Men helt fantastisk at i skal have en dreng især når det er sååååå mange år siden i har fået det i familien ..

Anmeld

14. august 2012

Camillos

MillesMor111010 skriver:

overrasket!!

Vi var til en ekstra scanning igår, da de ved MD scannig fandt ud af at min moderkage lå og spærrede for fødselsdvejen .. Alt gik fint, men vi har efter MD scanningen været i tvivl om kønnet, så vi spurgte om der var mulighed for lige at få tjekket op på det.. Og den søde jordemoder sagde at hun ville forsøge men var ikk sikkert, nu der ikk var så meget plads, men sørme så .. Vores lille PIGE blev pludselig til en lille DRENG  .. Der var ingen tvivl da vi så det på scanningen  

Er rigtig glad for at vi endnu ikk har gjort baby værelse klar, men til gengæld har vi bare ingenting til den lille bebs  Men neutralt tøj er også flot 

Skal lige siges at vi i min familie ikke har fået en dreng i godt og vel 50 år !!  

Stort tillykke med den kæmpe overrraskelse

Anmeld

14. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Mortil2tiloktober skriver:

Hvorfor var i i tvivl efter MD , ja spøger bare af ren nysgerrighed

Men helt fantastisk at i skal have en dreng især når det er sååååå mange år siden i har fået det i familien ..

JM havde sagt at der ikk var nogen tap, men jeg syntes at billede viste noget andet 

Ja, det er helt fantastisk, og en smule overvældende 

Anmeld

14. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Camillos skriver:

Stort tillykke med den kæmpe overrraskelse

Mange tak 

Anmeld

14. august 2012

mortilnoahogmelina

MillesMor111010 skriver:

JM havde sagt at der ikk var nogen tap, men jeg syntes at billede viste noget andet 

Ja, det er helt fantastisk, og en smule overvældende 

Okay , ja så kan jeg godt forstå du blev i tvivl ..

Ja det forstår jeg godt det er

Anmeld

14. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Mortil2tiloktober skriver:

Okay , ja så kan jeg godt forstå du blev i tvivl ..

Ja det forstår jeg godt det er

Så man kan sige at vores tvivl kom os til gode, på en måde  ellers havde vi stået der med lyserødt tøj når han blev født 

Anmeld

14. august 2012

Frk-Lotusblomst

Hold da op, sikke en overraskelse.
Men stort tillykke.

Anmeld

14. august 2012

Tanjadamgaard

Ej stort tillykke med den "nye" overraskelse 

Nu bliver jeg da helt urolig for, at der gemmer sig en lille prins her os mig, istedet for en prinsesse  Alt herhjemme er næsten lyserødt 

Anmeld

14. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold da op, sikke en overraskelse.
Men stort tillykke.

Ja det er noget af en overraskelse at få 

og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.