Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
overrasket!!
Vi var til en ekstra scanning igår, da de ved MD scannig fandt ud af at min moderkage lå og spærrede for fødselsdvejen .. Alt gik fint, men vi har efter MD scanningen været i tvivl om kønnet, så vi spurgte om der var mulighed for lige at få tjekket op på det.. Og den søde jordemoder sagde at hun ville forsøge men var ikk sikkert, nu der ikk var så meget plads, men sørme så .. Vores lille PIGE blev pludselig til en lille DRENG .. Der var ingen tvivl da vi så det på scanningen
Er rigtig glad for at vi endnu ikk har gjort baby værelse klar, men til gengæld har vi bare ingenting til den lille bebs Men neutralt tøj er også flot
Skal lige siges at vi i min familie ikke har fået en dreng i godt og vel 50 år !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MillesMor111010 skriver: overrasket!! Vi var til en ekstra scanning igår, da de ved MD scannig fandt ud af at min moderkage lå og spærrede for fødselsdvejen .. Alt gik fint, men vi har efter MD scanningen været i tvivl om kønnet, så vi spurgte om der var mulighed for lige at få tjekket op på det.. Og den søde jordemoder sagde at hun ville forsøge men var ikk sikkert, nu der ikk var så meget plads, men sørme så .. Vores lille PIGE blev pludselig til en lille DRENG .. Der var ingen tvivl da vi så det på scanningen Er rigtig glad for at vi endnu ikk har gjort baby værelse klar, men til gengæld har vi bare ingenting til den lille bebs Men neutralt tøj er også flot Skal lige siges at vi i min familie ikke har fået en dreng i godt og vel 50 år !!
Stort tillykke med den kæmpe overrraskelse
Mortil2tiloktober skriver: Hvorfor var i i tvivl efter MD , ja spøger bare af ren nysgerrighed Men helt fantastisk at i skal have en dreng især når det er sååååå mange år siden i har fået det i familien ..
Hvorfor var i i tvivl efter MD , ja spøger bare af ren nysgerrighed Men helt fantastisk at i skal have en dreng især når det er sååååå mange år siden i har fået det i familien ..
JM havde sagt at der ikk var nogen tap, men jeg syntes at billede viste noget andet
Ja, det er helt fantastisk, og en smule overvældende
Camillos skriver: Stort tillykke med den kæmpe overrraskelse
Mange tak
MillesMor111010 skriver: JM havde sagt at der ikk var nogen tap, men jeg syntes at billede viste noget andet Ja, det er helt fantastisk, og en smule overvældende
Mortil2tiloktober skriver: Okay , ja så kan jeg godt forstå du blev i tvivl .. Ja det forstår jeg godt det er
Okay , ja så kan jeg godt forstå du blev i tvivl .. Ja det forstår jeg godt det er
Så man kan sige at vores tvivl kom os til gode, på en måde ellers havde vi stået der med lyserødt tøj når han blev født
Ej stort tillykke med den "nye" overraskelse
Nu bliver jeg da helt urolig for, at der gemmer sig en lille prins her os mig, istedet for en prinsesse Alt herhjemme er næsten lyserødt
Frk-Lotusblomst skriver: Hold da op, sikke en overraskelse. Men stort tillykke.
Hold da op, sikke en overraskelse. Men stort tillykke.
Ja det er noget af en overraskelse at få
og tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128