Så er det i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

crille

nielsen80 skriver:

Har det stadig godt, ingen tegn overhovedet hverken mens smerter, blødninger, slimprop eller mange plukveer. Er meget spændt på om det kommer sådan lige pludseligt, eller om jeg skal sættes i gang. Håber selvfølgelig på det første.

Hvad med dig, begynder din krop at forbedre sig?

Menssmerter er der flere af efterhånden og det knager godt forneden nogen gange.. haha.. 

Og så er jeg de her dage sindsyg træt.. Har enten en infektion i kroppen eller også forbereder den sig på noget.. Men der er så mange ting der kan være tegn eller ikek tegn. Nyder bare at jeg har tiden til at sove hvis jeg er træt og i det hele taget kan tage tingene i mit eget tempo. Syntes det er tungt efterhånden, men har det virkelig godt i forhold til så mange andre, så kommer også godt rundt i det gode vejr  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Tanjadamgaard

Tillykke med terminsdagen, jeg håber der sker noget idag   

Du får lige en ve-orkan herfra 

Anmeld

14. august 2012

nielsen80

MarieMor skriver:

Ja jeg forsøger det samme , dog maks 14 dage hvilket også er vildt at tænke på .. 

Niks , ikke det fjerneste her , kun en masse plukveer som ikke sidder andre steder end bare i maven 

Har du nogle tegn 

Ingen tegn overhovedet.....håber det kommer lige pludselig

Anmeld

14. august 2012

nielsen80

crille skriver:

Menssmerter er der flere af efterhånden og det knager godt forneden nogen gange.. haha.. 

Og så er jeg de her dage sindsyg træt.. Har enten en infektion i kroppen eller også forbereder den sig på noget.. Men der er så mange ting der kan være tegn eller ikek tegn. Nyder bare at jeg har tiden til at sove hvis jeg er træt og i det hele taget kan tage tingene i mit eget tempo. Syntes det er tungt efterhånden, men har det virkelig godt i forhold til så mange andre, så kommer også godt rundt i det gode vejr  

Hihihi ligefrem knager

Ja jeg klager heller ikke, for har det jo egentlig meget godt. Er bare lidt utålmodig

Anmeld

14. august 2012

nielsen80

babypudder skriver:

tillykke med termins dagen

ja hold da op vi er mange nu der har nået den og også gået over, de små poder er godt nok ikk særlig punktlige i denne måned

Nej det kan godt være vi lige skal have en alvors snak med dem

Anmeld

14. august 2012

nielsen80

Tanjadamgaard skriver:

Tillykke med terminsdagen, jeg håber der sker noget idag   

Du får lige en ve-orkan herfra 

Tusind tak!

Tror nu ikke der sker noget i dag, men bare inden 10 dage vil være fint. Vil helst gå i gang af mig selv.

Anmeld

14. august 2012

crille

nielsen80 skriver:

Hihihi ligefrem knager

Ja jeg klager heller ikke, for har det jo egentlig meget godt. Er bare lidt utålmodig

ja.. haha.. Når jeg vender mig eller rejser mig, så knager det nogen gange.. 

Min mor oplevede det også, men det var langt senere, nemlig først under fødslen. Hun gik over tid alle tre gange, men da så hun først kom igang gik det stærkt og hun fortæller man kunne høre da det hele gav sig.  

Her plejer det kun at være ryggen der siger lyde, men nu er det altså flere steder.. (jeg er hypermobil, så tror altså ikke der er det store i det)

Anmeld

14. august 2012

MarieMor

nielsen80 skriver:

Ingen tegn overhovedet.....håber det kommer lige pludselig

Det samme krydser jeg fingre for !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.