De siger, at man må ikke spise skimmel ost, for der er mange bakterier i den. Men jeg vidste ikke noget om, og jeg har proppet mig med camembert og blå ost som jeg plejer... Jeg tror, at du skal komme lidt oppe med din kalorier til hver dag. Du skal huske, at kroppen skal arbejde hård (du kommer til at mærke det, når de begynder at blive størrer) Du skal give ernering til et nyt liv, du skal lave meget mere blod i din krop, din hjerte skal banke nu mange flere gange, dine ben skal bære på ekstre vægt, din krop laver ny foster vand hele tiden og alt der du kommer til at læse, hvis du finder information, om hvad der egenlig sker i din krop. Du skal gør alt, hvad du kan, for at din lille baby bliver født sund og rask. Forstille dig, at der er et eller andet problem, du vil aldrig få det godt, du ville tænke hele tiden, at det skete, for du ikke havde spist nok. Du skal ikke spise for to og alt det der pjat. Men du skal spise fornuftig og varieret og ikke sulte. Det er meget forskellige, hvordan vores krop reargere. Nogle tage 20kg på og 3 uger efter fødsel er der ingenting tilbage uden at lave noget som helst. Nogle tager kun 10kg på og de der sidste 3 eller 4 bliver der. Så du kan se efter du har fået din baby, hvor meget du vil arbejde for din vægt. Nyd at være gravid, man kan ikke opleve det mange gange og hvis det går godt, det er bare en oplevelse for livet!
Anmeld