hurtig hjælp :; angående pas, og forlængelse af dette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. august 2012

DKTiha

min kammerat skal rejse til tyrkiet i weekenden, og han har derfor fået sit pas forlænget da hans pas udløb i sidste mdr. og han kan ikk nå og få et nyt inde weekenden..

- han, skal til tyrkiet nu her, og i oktober skal han til frankrig for at kæmpe i thai boksning!

- han har fået forlænget passet i 1 år (12mdr)....

men vi kan ikke finde ud af det her :: hende på kommunen sagde at det kun gjaldt for den ene rejse (dvs. Tyrkiet), men... når vi kigger rundt på nettet skulle det gælde i et helt år uanset hvor mange rejser der er inde for det år..

men..... vi bliver i tvivl... nogen som har forstand på det ?? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

1990h

DKTiha skriver:

min kammerat skal rejse til tyrkiet i weekenden, og han har derfor fået sit pas forlænget da hans pas udløb i sidste mdr. og han kan ikk nå og få et nyt inde weekenden..

- han, skal til tyrkiet nu her, og i oktober skal han til frankrig for at kæmpe i thai boksning!

- han har fået forlænget passet i 1 år (12mdr)....

men vi kan ikke finde ud af det her :: hende på kommunen sagde at det kun gjaldt for den ene rejse (dvs. Tyrkiet), men... når vi kigger rundt på nettet skulle det gælde i et helt år uanset hvor mange rejser der er inde for det år..

men..... vi bliver i tvivl... nogen som har forstand på det ?? :/

Da jeg skulle forlænge pas galt det i 6 måneder men der skulle jeg bestille et nyt med det samme også betale 600kr. Og det når jo at komme inden frankrig også kassere pas kontoret det gamle når han henter det nye.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.