hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg arbejder om natten i plejen.

for at fylde natten,har jeg en enkel rengøring på et offentligt sted. Der er en vagt der låser af til natten. Og der bliver sat alarm på. Jeg kører alene.

Når jeg ankommer til stedet låser jeg op, slår alarmen fra og låser døren, så jeg ikke får ubudne gæster. Stedet er altid lukket og låst for offenligheden om natten.

Den anden nat, ankommer jeg som jeg plejer og går ned til det aflåste rum hvor vi har vores sager. For at komme til det rum må jeg igennem toiletterne, da jeg åbner den sidste dør inden vores rum, banker jeg bogstaveligt døren op i en sovende mand.

Jeg bliver pisse forskrækket, døren var jo låst da jeg kom, og forventede jo ik at der var nogle.

Jeg går hurtigt op, sætter alarm på, låser og går i bilen og ringer til vagten, der kommer og fjerner den fulde, trætte men fredelige mand. Vagten undskylder og siger at det ik er sket før, og at ham der lukkede af jo vist ik har gjort hans job ordenligt.

Da min vagt er færdig, fortæller jeg det til min chef, jeg er stadig noget rystet over det.

Hun virker dog ik særlig interesseret, og snakker om vasketøjet mv istedet. Jeg har efterfølgende fri nogle nætter.

Jeg er meget glad for mit job.....men er vist blevet mere chokeret end jeg havde regnet med.....har taget mig selv i, at liste døre op herhjemme i frygt for hvad der er på den anden side. Rent ud sagt....jeg er blevet pisse bange og frygter når jeg skal på vagt igen.

Jeg meget ked af at have det sådan, for jeg vil jo ik miste mit job, men bør min chef ik følge op på det? Bør hun ik give vagtselvskabet en reprimande....synes jo egenlig også at det er min sikkerhed der bliver sat på spil.....åhhh ved ik hvad jeg skal gøre, men vil jo ik frygte at skulle gå på arbejde, og måske er det også bare mig der er pylret....

Hvad ville i gøre? Hvordan ville i gribe det an og takle det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Mamalou

Jeg ville tage snakken med chefen igen og fortælle om hvordan du har det efter episoden. Fortæl at du vil være mest tryg bed, at der bliver fulgt op på sagen, for det forhåbentlig aldrig sker igen. Så må chefen tage stilling til, om der skal ske yderligere henvendelse. Det håber jeg vedkommende gør, for du skal gerne kunne være tryg på dit arbejde! 

Held og lykke med det.

Vh. Louise

Anmeld

14. august 2012

Dustmuz

Vil give Louise ret..

Du skal tage snakken op med chefen, og måske snakke med vagtselskabet også.. For måske at det ville give tryghed, hvis vagten gik med dig ind, de første par gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.