God musik af føde til? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. august 2012

christina92

Ja som overskriften hentyder vil jeg gerne høre forslag til hvad jeg skal komme på CD'en til fødestuen

Indtil videre kan ejg kun komme på den der splish, splash sang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Dinna88

Jeg tror helt sikkert at jeg vil have en god omgang Enya med.

Anmeld

13. august 2012

Levi&LilysMor

christina92 skriver:

Ja som overskriften hentyder vil jeg gerne høre forslag til hvad jeg skal komme på CD'en til fødestuen

Indtil videre kan ejg kun komme på den der splish, splash sang

Hehe kan slet ikke forestille mig musik i baggrunden til en fødsel , havde jeg ikke til min så har ikke rigtig nogle ideer..

hm.. måske din yndlingssang ? 

Anmeld

13. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg kan ikke forestille mig musik i baggrunden under min fødsel.

Men noget musik du kender, noget du ved beroliger dig og giver dig en god følelse

Anmeld

13. august 2012

christina92

Måske jeg har formuleret mig lidt forkert  hehe tænker ikke jeg har så meget lyst til musik under selve fødslen, men mere i "udvidelses" fasen, få tankerne på noget andet..

Anmeld

13. august 2012

TeamRocket

Dette er bare en strøtanke men heavy metal ? Det er nok det der beskriver mine fødsler bedst.

Anmeld

13. august 2012

christina92

TeamRocket skriver:

Dette er bare en strøtanke men heavy metal ? Det er nok det der beskriver mine fødsler bedst.

HAHAHA!! Ja det var en mulighed  Lige nu kan jeg slet ikke vurdere hvad jeg i det smertehelved kunne have lyst til så overvejer stærkt noget Bobby Darin

Anmeld

13. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
TeamRocket skriver:

haha. Det hører min kæreste og jeg ville blive sindssyg hvis jeg skulle høre det på fødestuen. Selvom det ville lyde som om jeg "synger" med

Anmeld

13. august 2012

Merii

Jeg har været med til en fødsel med musik til, synes selv det var stressende med patient der råber og musik i bagrunden (pop musik)

skal lige siges at det var en af de lynfødsler jeg har været med til

merii 29+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.